رقمی که واحدهای بزرگ کردستان به ورزش کمک کردند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با گله‌مندی از عدم حمایت واحدهای بزرگ همچون بارز، پتروشیمی و غیره از ورزش استان، گفت: با وجود وعده‌های فراوان، ۱۰۰ میلیون تومان تنها رقم حمایت صنایع بزرگ استان از ورزش بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان  در سنندج اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی حوزه ورزش در کردستان نبود اسپانسر است که از طرق مختلف این موضوع را دنبال کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت بخش خصوصی به ویژه کارخانه‌های بزرگ در سطح استان مانند کارخانه لاستیک بارز و پتروشیمی به عنوان اسپانسر ورزش نیازی ضروری است و در این راستا بارها پیگیری کرده‌ایم اما متاسفانه با وجود وعده‌های فراوان، اقدامی نکرده‌اند.

به گفته جولایی، این واحدهای بزرگ از ظرفیت‌های این استان استفاده می‌کنند ولی هیچگونه حمایتی از وروزش این استان ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: در دوره استاندار سابق از صاحبان این کارخانه‌ها دعوت شد و وعده‌هایی برای حمایت از ورزش دادند اما جز ۱۰۰ میلیون تومان، هیچ کمک دیگری نکردند.

به گفته وی، فرهنگ حمایت و کمک به وروزش باید در واحدهای صنعتی بزرگ در این استان نهادینه شود.

وی افزود: دنبال جذب اسپانسر ورزشی در بخش صنعت و معادن استان هستیم که در این راستا رایزنی‌های لازم انجام شده است.

وی اذعان کرد: کارخانجات ۴ درصد از سود خود را می‌توانند به حوزه اجتماعی اختصاص دهند که حمایت از حوزه ورزش مهم‌ترین مسئله در استان است که امیدواریم دراین زمینه شاهد تحولات جدی باشیم.

https://ipna.news/160143کپی شد!