سندروم پست بی قرار «احمد دهقان»؛ «دهقان» در پتروشیمی‌های ماهشهر به دنبال چیست؟/ آیا یک پروازی دیگر در پتروشیمی مدیرعامل می‌شود؟

نام «احمد دهقان»، فردی که چندماهی را مدیرعامل کوچکترین پتروشیمی کشور بود و از آن شرکت هم کنار گذاشته شد مدتی‌ست بر سر زبان‌هاست؛ اما دهقان که دوره موفقی در پتروشیمی نداشته و حالا در صدد تصاحب کرسی‌های بزرگتر در ماهشهر می‌گردد کیست و چرا او نمی‌تواند در مسئولیت‌هایش بماند؟

«احمد دهقان» در دولت روحانی به نمایندگی از هلدینگ تاپیکو به عضویت هیات مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی رسید.

اندکی بعد یعنی اواخر سال ۱۳۹۹ او با حمایت دولتی‌ها توانست مدیرعاملی پایانه‌ها و مخازن را به دست بیاورد و ۱۱ ماه در آنجا مدیریت خود را پیش ببرد.

همزمان با تغییر دولت، او بار دیگر به هلدینگ تاپیکو نفوذ کرد و همزمان با مسئولیت‌ش با حکم مدیران به جا مانده از دولت قبل به سرپرستی پتروشیمی شیمی‌بافت گمارده شد.

اما حضور پر حاشیه‌اش در پتروشیمی شیمی‌بافت به جدایی دهقان و پتروشیمی ختم شد.

دهقان مدیر پروازی بود که تنها دو بار به مجتمع پتروشیمی شیمی بافت آمده بود اما افراد وابسته به او مدام رفت و آمد داشتند و انتصابات را انجام می‌دادند.

تنها ساعاتی پس از انتصاب سرپرست جدید برای پتروشیمی شیمی بافت، زمزمه انتصاب دهقان به مدیرعاملی بزرگترین پتروشیمی هلدینگ تاپیکو و شستا به گوش رسید.

زمزمه‌ای که موجی از مخالفت‌ها را به همراه داشت و منجر به واکنش شدید نماینده مردم ماهشهر در مجلس به وزیر کار شد.

آقاجری نماینده ماهشهر تاکید کرده است در صورت چنین انتصابی، وزیرکار را به صحن علنی مجلس خواهد کشاند و طرح تحقیق و تفحص از تاپیکو را آغاز خواهد کرد.

او معتقد است انتصاب پروازی ها در پتروشیمی ها کاملا بر خلاف وعده ی رئیس جمهور به مردم محروم خوزستان است و نباید وزارت کار اعتماد مردم به دولت انقلابی را برای رسیدن به اهدافش از بین ببرد.

حال شاید تنها جمله‌ای که بتوان در خصوص دهقان گفت، این‌ست که او دچار «سندروم پست بی قرار» شده و در یکسال به دنبال سومین کرسی می‌گردد!

https://ipna.news/160081کپی شد!