«غلامپور» مدیر انقلابی صنعت پتروشیمی

اسداله غلامپور مدیر انقلابی صنعت پتروشیمی که زیر بار زیاده‌خواهی ها نرفت؛ از اسداله غلامپور به عنوان مدیر انقلابی یاد می‌شود؛ اما چرا؟
اسداله غلامپور مدیرعامل اسبق پتروشیمی امیرکبیر که به دلیل ایستادگی جلوی زیاده‌خواهی ها ناچار به کناره گیری از این مسیولیت شد، با اقدامات جهادی، در دوران مدیریتی‌اش صف اول خدمت در عرصه‌های مختلف بوده است.

این مدیر خوشنام صنعت پتروشیمی که خود را متعهد به شهدا می‌داند، در سال ۱۳۹۸ به عنوان نخستین مدیر کشور طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده‌های شهدا را آغاز کرد و با با همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه، با تمام توان درکنار مردم ایستاد تا در آن شرایط سخت، آرامشی بر دلهای نگران باشد.

با غافلگیری مردم مظلوم خوزستان و روستاییان در سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ ، اسداله غلامپور در کنار سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی پناه مردم سیل‌زده بودند و با پشتیبانی از مردم دل‌نگران، زمینه آرامش آنان را فراهم کرد.

اقدامات جهادی غلامپور که همواره صف اول تحقق فرمایشات و انتظارات رهبری بود، در کنار ایستادگی او در مقابل زیاده‌خواهی ها باعث شد تا جریانات انحرافی و معاندین اقدام به تخریب این مدیر انقلابی کنند.

تا جایی که با پول سهامداران و بازنشستگان و هدایت یکی از افراد خارج‌نشین موجی از تخریب‌ها علیه این مدیر انقلابی که خود از رزمندگان دفاع مقدس است، آغاز شد.

در این میان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نیز در این راستا با همکاری فردی که به دلیل اقدامات سو علیه نظام ناچار به فرار از کشور شده بود موضوع را پیش برد تا با تخریب این مدیر، بذر ناامیدی در دل مردم بکارد که البته با شکایت دکتر غلامپور موضوع از طریق سیستم قضایی پیگیری و فرد اتهام زننده در سیستم قضایی با محکومیت قطعی مواجه شد.

اینگونه اقدامات که سیاست و هدف رسانه‌ها و وابستگان به معاندین است، غلامپور را هدف قرار دادند که با هوشیاری مدیران و سیستم‌های نظارتی کشور و سیستم قضایی از هدف شوم خود ناکام ماندند.

اسداله غلامپور هم‌اکنون به عنوان عضو هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان و مدیرعامل پتروشیمی کیان زیرمجموعه وزارت دفاع مشغول به خدمت است.

https://ipna.news/159941کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بهترین و قویترین مدیرعاملی که تا بحال دیدم
  • ناشناس هنوز این مدیر بزرگ و انقلابی شماره تک تک کارگران و کارمندان دارد و گاه گاهی احوال پرسی میکند این مدیر بزرگ و جهادی بهترین مدیر عامل کشور هستن کاش به پتروشیمی امیرکبیر و منطقه برگردد هر کجا باشد موفق و سربلند خواهد بود درود به شرف این مدیر عامل
  • امیرعباس این تملق و چاپلوسی دیوانه وار از کجا اومده؟