آئین تجلیل از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

بمناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و گرامیداشت مقام زن، از بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛امروز (یکشنبه مورخ ۳ بهمن ۱۴۰۰) مراسم تجلیل از بانوان همکار در سازمان منطقه ویژه برگزار گردید.
این مراسم که باحضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد سازمان و بااستقبال خوب بانوان همکار همراه بود، در محل سالن اجتماعات آفرینش برگزار شد.

مدیر عامل سازمان در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س)، به نقش و جایگاه زن در خانواده و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه زنان عهده دار مسئولیت های بزرگ و مهمی هستند و نقش بسزایی را در جامعه ایفا می نمایند و در تمام عرصه ها حضور موفق بانوان مشهود است.

سید امید شهیدی نیا، با تأکید بر این که تفاوت های جنسیتی نقشی در انتصاب ها و ارزیابی های سازمانی کارکنان ندارد، گفت: اکنون تعداد زیادی از بانوان همکار سازمانی در سمت های مهم فعالیت می کنند یا دارای سمت های تخصصی هستند و این خود نشان از توجه به اهمیت جایگاه زنان در این سازمان است.

ایشان، با تأکید بر این که استراتژی این سازمان همواره انتخاب و ارتقای کارکنان بر اساس شایستگی هاست، اظهار کرد که بانوان همکار علاوه بر فعالیت سازمانی، نقش مهمی در اداره امور خانه و خانواده دارند و این مسئولیت آن ها را دو چندان می کند.
در این مراسم، که با برنامه های متنوع و اجرای سرود زنده توسط گروه هنری همراه بود، از بانوان همکار با اهدا هدایایی تقدیر گردید.

https://ipna.news/158986کپی شد!