پتروشیمی اروند حامی تولید کنندگان چرم ایران است

نشست خبری حسن نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند با اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت چرم و صنایع وابسته برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛حسن نشان‌زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند در این نشست خبری در پاسخ به خبرنگار ایپنا درباره آخرین وضعیت احداث پتروشیمی الماس گفت: پروژه الماس یکی از مگاپروژه‌های حوزه خلیج‌فارس است که در منطقه‌ی ماهشهر احداث می‌شود و یک پروژه الفین ۱۲۶۰ هزار تنی است.

وی ادامه داد: ۱۷ درصد سهام این پروژه در اختیار شرکت اروند است و با همکاری سایر سهامداران در مدت مشخص شده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

نشان‌زاده مقدم عنوان کرد: پتروشیمی اروند تنها تولیدکننده مواد اولیه چرم در کشور است. این ویژگی باعث شده که پتروشیمی اروند خود را در کنار مشتریان و صنایع پایین‌دست قرار دهد؛ شرکت‌های صنایع چرم، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها خودشان را موظف به پاسخگویی سوالات و مشکلات گسترده مشتریان می‌دانند.

در نمایشگاه امروز صنایع کیف و کفش، صنایع مواد اولیه مبل و صنایع دیگر حضور داشتند.

مدیرعامل پتروشیمی اروند اظهارکرد: گستردگی مشتریان در سراسر کشور باعث شد که بنده به عنوان تامین‌کننده مواد اولیه خود را موظف بدانم در کنار همکاران، تیم بازرگانی مالی، فنی و حاضران نمایشگاه حضور داشته باشم.

نشان زاده بیان داشت: باید به مثابه شعار “حق با مشتری است” دغدغه‌، مشکلات و مسائل مرتبط با موضوعات مربوط به تولید کنندگانی که مشتریان اروند هستند را بشنویم.

وی ادامه داد: در بازارهای مهم صنایع چرم پتانسیل سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰ میلیون دلاری را داریم و با کمک صنایع فی‌مابین باید عامل ظهور و بروز پتانسیل بیشتر و ایفای نقش بهتر در کشور باشیم.

نشان‌زاده مقدم در موضوع اشتغال‌زایی در صنعت پتروشیمی گفت: اصل اشتغال‌زایی در صنایع تکمیلی است. حدود پنج‌هزار نفر اشتغال‌زایی صنایع چرم حاضر در نمایشگاه است‌. اشتغال زایی در صنایع پایین دستی پتروشیمی کم هزینه تر است و ما به عنوان بالادست این‌ صنایع خود را موظف میدانیم که نهایت همکاری را با این صنایع داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند بیان کرد: Epvc در ایران در انحصار شرکت اروند است. در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف چرم از تمامی صنف‌ها دعوت شده‌ است و ما نیز به عنوان تولید کننده مواد اولیه در صنعت چرم حضور داشتیم‌.

با مدیریت صنایع تکمیلی pvc با محوریت کارگروه و دغدغه، نشست‌های مختلفی با حضور افراد از شرکت‌های بورس، وزارت صمت جلساتی برگزار شده که با تلاش‌های بسیار بتوانیم حداقل پیامدهای ناخوشایند از سوی مولفه‌های تورم، نرخ ارز و سیاست‌های اقتصادی خارجی را کاهش دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش و کوشش پی‌‌درپی بتوانیم کمترین نوسانات قیمت، مواد اولیه محصولات مصرفی مهم جامعه را تولید کنیم.

انتهای پیام/

https://ipna.news/158881کپی شد!