پتروشیمی شیراز مقصد اولین بازدید کاری مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اولین سفری کاری خود به استان فارس، خواستار بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست ها شد.

 

مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفری دو روزه به استان فارس، از اولین پتروشیمی ایران بازدید کرد.

در این سفر کاری که به مناسبت روز صنعت پتروشیمی انجام شد، عمده مسایل و مشکلات مجتمع پتروشیمی شیراز، مورد بحث قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابلاغ پیام وزیر نفت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی، ابراز امیدواری کرد که با رویکرد دلسوزانه و انقلابی وزیر نفت بالندگی بیش از پیش صنعت پتروشیمی را شاهد خواهیم بود.

شاهکیرزایی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی، با نظر به سیاست های اقتصاد مقاومتی ، استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکت های دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست ها را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ، ماموریت اصلی این شرکت را ؛ راهبری ، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه گذاری و گسترش متوازن صنعت پتروشیمی با “رویکرد گسترش زنجیره ارزش” عنوان کرد و مواضع شجاعانه و انقلابی رئیس جمهور محترم را پشتوانه ای عظیم برای شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت “ارزش آفرین” برشمرد.

در خاتمه امرایی، مدیرعامل پتروشیمی شیراز با ارج نهادن به حضور شاهمیرزایی در جمع همکاران و مدیران پتروشیمی شیراز ، اشراف ایشان بر پیچیدگی های صنعت پتروشیمی ، تواضع ، ساده زیستی و صمیمیت مدیر عامل جدید NPC را شایسته ی تحسین دانست و با این بیان که شیراز ،مهد صنعت پتروشیمی ایران است، گزارشی از مجموعه اقدامات و طرح ها و برنامه های مجموعه ی تحت مدیریت خود ارایه داد.

“مجتمع پتروشیمی شیراز،مقصد اولین بازدید کاری مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران”

به مناسبت روز صنعت پتروشیمی ، مهندس مرتضی شاهمیرزایی،معاون محترم وزیرنفت و مدیرعامل جدید شرکتNPC،در سفری دو روزه به استان فارس، از اولین پتروشیمی ایران در روز پنجشنبه نهم دیماه بازدید نمود و در فضایی عاری از تکلف و تشریفات ،صمیمانه با مدیران و کارکنان پتروشیمی شیراز گفتگو کرد. در این دیدار شش ساعته که تا ساعت ۲۴ پنجشنبه‌شب تداوم داشت،

عمده مسایل و مشکلات مجتمع پتروشیمی شیراز، مورد بحث قرار گرفت .

مدیرعامل NPC در آغاز کلام ،سلام و پیام وزیر محترم نفت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی را به همکاران ابلاغ و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد دلسوزانه و انقلابی وزیر دانشمند نفت جناب آقای مهندس اوجی بالندگی بیش از پیش صنعت پتروشیمی را شاهد خواهیم بود. ایشان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی، با نظر به سیاست های اقتصاد مقاومتی ، استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکت های دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست ها را خواستار شد .

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ، ماموریت اصلی این شرکت را ؛ راهبری ، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه گذاری و گسترش متوازن صنعت پتروشیمی با “رویکرد گسترش زنجیره ارزش” عنوان کرد و مواضع شجاعانه و انقلابی رئیس جمهور محترم را پشتوانه ای عظیم برای شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت “ارزش آفرین” برشمرد.

در خاتمه دکتر امرایی ،مدیرعامل پتروشیمی شیراز با ارج نهادن به حضور آقای مهندس شاهمیرزایی در جمع همکاران و مدیران پتروشیمی شیراز ، اشراف ایشان بر پیچیدگی های صنعت پتروشیمی ، تواضع ، ساده زیستی و صمیمیت مدیر عامل جدید NPC را شایسته ی تحسین دانست و با این بیان که شیراز ،مهد صنعت پتروشیمی ایران است، گزارشی از مجموعه اقدامات و طرح ها و برنامه های مجموعه ی تحت مدیریت خود ارایه داد.

https://ipna.news/158753کپی شد!