آقای رئیس جمهور نگذارید «صدیقی زاده» با کارنامه منفی مدیرعامل بزرگترین شرکت بورسی ایران شود/ سرنوشت زیاندهی پتروشیمی کارون در سالهای مدیریت صدیقی زاده در انتظار هلدینگ خلیج فارس است

مدیرعامل پتروشیمی کارون که در دوره‌ مدیریت خود، شرکت‌ پتروشیمی آبادان را به زیان برده بود و پتروشیمی کارون را در زیانی مستمر اداره کرده بود، قصد دارد تا کرسی مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس، بزرگترین شرکت بورسی و پتروشیمیایی ایران را در اختیار گیرد؛ اتفاقی که کارشناسان حتی احتمال آن‌ را حیرت انگیز میدانند.

«علیرضا صدیقی زاده» که سال ۱۳۹۳ به عنوان مدیرعامل پتروشیمی آبادان سود شرکت را ۱۷ درصد کاهش داده بود، پس از حواشی فراوان که در رسانه ها بسیار سروصدا کرد از این مسئولیت کنار گذاشته شد تا اینبار به پتروشیمی کارون از شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس برود و عملکردی پر زیان به یادگار بگذارد.

این شخص در ادامه دوره مدیریت خود در پتروشیمی کارون در سال ۱۳۹۴ زیان حدود ۱۴۵ میلیاردی به بار آورد و سال ۱۳۹۵ با حدود ۱۲۱ میلیارد زیان، سریال زیاندهی در این پتروشیمی مهم را ادامه داد.

در ادامه مدیریت این شخص که حواشی زیادی پیرامون دوره‌های مدیریتی اش در شرکت‌های پتروشیمی وجود دارد، سال ۱۳۹۷ هم بیش از ۱۰۰ میلیارد زیان به بار آمد که آسیب دیگری به سهامداران عمده بود.

با آغاز همه گیری ویروس کرونا در سال ۹۹ و هجوم شهرها برای خرید آب‌ژاول که از محصولات این شرکت بود، پتروشیمی کارون هم در همان سال اندکی سود داد که در مقایسه با میزان زیان انباشت و حجم این شرکت بسیار ناچیز بود.

این در حالی است که در سالهای اخیر تمامی شرکتهای زیان ده پتروشیمی در منطقه ماهشهر ضمن جبران زیان انباشه‌ی خود، به سودهای چندصد و چند هزار میلیارد تومانی رسیدند.

«صدیقی زاده» که تقریبا عایدی جز زیان و متضرر کردن سهامداران در دوره‌های مدیریتش نداشت، با فعالیت های رسانه‌ای و سلسله تبلیغات مستمر قصد دارد خود را به مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس، بزرگترین شرکت پتروشیمیایی ایران نزدیک کند.

هلدینگ خلیج فارس بزرگترین شرکت‌ بورسی و تامین کننده ارز کشور است که در صورتی که به دست افراد نالایق اداره شود می‌تواند آسیب جدی به سهامداران، درآمدهای ارزی و اقتصاد کلان کشور وارد کند و وزیر نفت و رئیس جمهور باید با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب افراد به خرج دهند.

به قول تمثیل معروف فارسی: «آزموده را آزمودن خطاست».

https://ipna.news/158688کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مسلم سعادت این اقا سال ۹۵مدیرعامل کارون شده پس زیان سال ۹۴ربطی به اون نداره
  • farhad با سلام خدمت رسانه پتروشیمی ایران لطفا با پیگیری و زحمات شما و اطلاع رسانی به شخص رییس جمهور حجت السلام رییسی نگذارید آقای صدیقی زاده با کارنامه ضعیف خود در مدیریت پتروشیمی کارون به عنوان پتروشیمی بزرگ خلیج فارس منسوب شود و ما مدیران نخبه و با سواد زیاد داریم . با تشکر
  • منصور لیاقت مهر بنظرم خبر بصورت جناحی و جهت دار ارائه شده است . آقای صدیقی زاده که پتروشیمی کارون را متحول کرد . از ضرر ده بودن .به یکی از پتروشیمی های سودده و فعال تبدیل کرد .... ... متاسفانه ما قدر آدمهای توانمند و کاری را نمیدانیم .....
  • محسن با سلام. جناب اقای رئیسی دستمون. به. دامت ما. پرسنل. پتروشیمی. کارون از این اقا بی. نهایت ناراضی. هستیم
  • ناشناس هر چی باشه از تیم متروئی آقای ربیعی که پرسنل نفتی را از حق و حقوق خود محروم کردن و یک مشت آدم از خارج از مجموعه وارد کردن بهتر است ، ایشان یک نیروی متعهد نفتی است اگر گزارشی از ضرور زیان پتروشیمی آبادان و کارون در زمان مدیریت مهندس صدیقی زاده دارید لطفا منتشر کنید
  • پهلوی بابا این آدم کارون رو به گند کشیده همه هم میدونن بلایی که سر آبادان آورد سر کارون هم آورده. این آدم اصلا به کارگرها رحم نمیکنه و یه کوتاه پرور به تمام معنا از دور نبینید از درون کارون پوکیده اس کارون در فساد مالی اخلاقی رفتاری تولیدی همه چی سرآمد