واکسیناسیون کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

 واکسیناسیون کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۳۰ در مرکز تجمیعی شرکت ره آروان فنون پتروشیمی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛به اطلاع کارکنان محترم شاغل در شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می رساند که در ادامه عملیات واکسیناسیون عمومی کارکنان و براساس هماهنگی امور HSE منطقه و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بهداشت و درمان صنایع پتروشیمی، در جهت تسریع درعملیات واکسیناسیون عمومی و ایمن سازی جامعه کارکنان صنعت در مقابل کووید ۱۹، مقرر است که در ادامه انجام واکسیناسیون برای دوز اول و دوم و سوم از سه شنبه تاریخ سی ام آذرماه، همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۵ بعد ازظهر (غیر از ایام تعطیلات رسمی) و صرفا در مرکز تجمیعی منطقه در محل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی انجام می پذیرد.

لذا به منظور حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برنامه ریزی جهت حضور کارکنان با هماهنگی امور HSE شرکت های مربوطه صورت خواهد پذیرفت. بدیهی است که کارکنان با در دست داشتن کارت شناسایی شرکتی و کارت ملی قادر به دریافت واکسن خواهند بود.

https://ipna.news/158636کپی شد!