دیدار مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بانوان شرکت

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بانوان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در این نشست پس از پخش تلاوت آیات قرآن مجید و استماع گزارش نماینده امور بانوان شرکت خانم تفکری ضمن خیرمقدم به مدیریت عامل و حاضرین از توجه ویژه مدیرعامل به امور بانوان، دغدغه ها و مسائل مربوط به این حوزه را مطرح کرد.

صفرعلی بابایی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) اسوه ایثار و استقامت، صبر و شجاعت در مقابل ظالمان و روز پرستار از مقام شامخ پرستاران و مدافعان سلامت، همچنین از تلاش و خدمات بانوان همکار تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه زن در جهت تحقق توسعه، پیشرفت و مشارکت در فعالیت های سازمان را امری بسیار ضروری و اثرگذار دانست و حضور بانوان در سنگرهای مختلف مدیریتی، اداری، برنامه‌ریزی، مالی و فنی به چشم می‌خورد و امیدواریم روز به روز شاهد رشد، شکوفایی و موفقیت بیشتر بانوان در ارتقا شغلی و رده های مدیریتی در محل کار باشیم.

در پایان هر یک از بانوان حاضر در جلسه دیدگاه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مدیرعامل در جهت رفع دغدغه ها قول مساعدت و همکاری بیشتر دیگر مدیران ومسولین واحدهای ستادی ومدیران پروژه ها در حوزه بانوان شاغل اعلام نمودند.

 

https://ipna.news/158536کپی شد!