هرگونه فعالیت دیگر در پتروشیمی اردبیل مستلزم مجوز است

استاندار اردبیل گفت: هر گونه فعالیت دیگر در این مجموعه مستلزم مجوز قانونی از دستگاه های مرتبط اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛سید حامد عاملی در پنجاهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: به منظور روشن نگه داشتن چراغ صنعت و تولید باید از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون استفاده کنیم و موانع موجود را با ارایه راهکارهای قانونی برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل به دنبال تولید ثروت و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: صاحبان صنعت و سرمایه گذاران باید ضمن استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل در راستای توسعه و رفع مشکلات واحدها بهره برداری کنند نه اینکه پیگیری های اصولی خود را به خاطر این کارگروه رها کنند.
استاندار اردبیل ادامه داد: واحدهای دارای مشکل از مصوبات کارگروه تسهیل استفاده کرده، به تعهدات خود نیز به موقع عمل کنند و توانایی مدیریت و سرمایه گذاری شخصی نیز داشته باشند و بانکهای عامل هم با در نظر گرفتن شرایط حاکم اقتصادی نهایت تخفیف و رعایت حال سرمایه گذاران را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه های ذی ربط در این کارگروه عضو هستند و برای رفع موانع با دید مثبت تلاش می کنند گفت: دولت و دستگاه قضا از تولید و سرمایه گذاری حمایت می کنند، با هماهنگی مجموعه دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی نیز باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشند و کارها در زمان بندی مشخص پیش برود.
عاملی با اشاره به اینکه محل پتروشیمی اردبیل در گذشته صرفا برای تولید محصولات پتروشیمی جانمایی شده است گفت: هر گونه فعالیت دیگر در این مجموعه مستلزم مجوز قانونی از دستگاه های مرتبط اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

https://ipna.news/158440کپی شد!