صدیقی زاده در سودای مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس / پایان آرامش برای سهامداران و شرکت‌ها؟

«علیرضا صدیقی زاده» مدیرعامل فعلی پتروشیمی کارون که حواشی بسیاری پیرامون دوران مدیریت او در پتروشیمی آبادان وجود دارد، این روزها سودای مدیرعاملی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور را در سر می‌پروراند.

درحالی رایزنی‌های برخی جریانات برای نشاندن او بر کرسی هلدینگ خلیج فارس با شدت دنبال می‌شود که او هنوز پاسخ مشخصی پیرامون دوران مدیریت پر حاشیه اش در پتروشیمی آبادان پاسخ مناسبی نداده و دوران مدیریت چندین ساله‌اش در پتروشیمی کارون مورد انتقاد بسیاری است، هرچند که در حدود یک سال اخیر با تفویض اختیار به هیات مدیره این شرکت از سوی هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مشکلات شرکت مرتفع شد.

شاید با نگاهی به دوران مدیریت پر تنش او در شرکت‌های پتروشیمی بتوان حدس زد با انتصاب او در هلدینگ خلیج فارس، آرامش بزرگترین هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی کشور که چند هزار نیروی مستقیم و چند صد هزار سهامدار دارد، با تلاطم مواجه شود.

در خبر بعدی ابعاد مدیریتی صدیقی زاده را به گزارش آمار و ارقام منتشر خواهیم کرد.

https://ipna.news/158418کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی باید یکی از مدیران باتجربه و بنام و توانای شرکتهای پتروشیمی مانند مدیران شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی انتخاب شود
  • ناشناس چ غلطا چ قلم حسودی اتفاقا بهترین هستن ایشون
  • ناشناس خیلی هم آدم خوبیه سریعا انجام شود اتفاقا تولید روحیه کارکنان هلدینگ خلیج فارس بهتر هم میشود لحظه ای در انتصاب مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس درنگ نشود
  • ناشناس شما چرا هر کسی میخاد بشینه سر جای جعفر ربیعی سریع براش حاشیه سازی میکنید؟!!!!
  • ناشناس یعنی کارکنان هلدینگ خلیج فارس الان آرامش دارند؟
  • ناشناس بهترين مدير عامل صنعت پتروشيمي هستند ايشون از تهمت زدن خسته نميشيد