ترویج فرهنگ بسیج در پتروشیمی شهید تندگویان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ اولین برنامه از سلسله برنامه‌های جشن گرامیداشت هفته بسیج در پتروشیمی شهید تندگویان برگزارشد.

در ابتدای این برنامه که شامگاه شنبه ۲۹ آبانماه در محل ساختمان اداری و پشتیبانی شرکت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمع کثیری از کارکنان وخانواده‌ها، مدیران شرکت، اعضای شورای پایگاه‌های بسیج شرکت‌های منطقه ویژه پتروشیمی، ائمه جمعه شهرستان و مسئولین نظامی استان و شهرستان برگزار شد، روح الله نصیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن هفته بسیج به حضار، با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیانی‌ها، مانع زدایی ها) گفت: تجربه ثابت کرده است که تحقق این شعار نیاز به همت جهادی و تفکر بسیجی دارد و تنها با بسیج همگانی است که می‌توان به این مهم دست یافت و باید آحاد جامعه از کارگر، مهندس، متخصص و. با عزم جزم خویش در جهت تحقق آن تلاش نمایند. نصیری در بخش دیگری از سخنان خویش تلاش کارکنان پتروشیمی شهید تندگویان را ستودنی توصیف نمود که علیرغم تنگنا‌ها، مشکلات و محدودیت‌های ناشی از تحریم و شیوع ویروس منحوس کرونا، دستآورد‌های مهمی در زمینه کسب رکورد‌های تولید وتنوع سبد محصولات را برای کشور به ارمغان آوردند و اظهار امیدواری کرد با تدبیر وهمت مدیریت و کارکنان در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتر پتروشیمی شهید تندگویان باشیم.

در ادامه این مراسم امین ملک زاده رییس مجتمع شرکت ضمن سخنانی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف، کارکنان شرکت را سربازان عرصه اقتصاد معرفی کرد که بسیجی وار در سنگر تولید محصولات مهم واستراتژیک زنجیره پلی اتیلن ترفتالات فعالیت می‌نمایند و رشد ۱۵ درصدی تولید در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه را نشانگر عزم و اراده بی بدیل این تلاشگران و زحمتکشان برشمرد که برای خودکفایی کشور عزیزمان در مقابل حوادث و مشکلات سینه سپر کرده و مردانه به مصاف سختی‌ها می‌روند. ملک زاده در ادامه با قرائت پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، از تلاش و کوشش همکاران پایگاه مقاومت بسیج مجتمع و ادارات مختلف شرکت در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نمود.

سردار عبدالرضا حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان سخنران بعدی مراسم بود که لزوم ترویج روحیه و تفکر بسیجی در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان را بسیار مهم و حیاتی معرفی نموده خاطر نشان کرد، تفکر بسیجی یعنی عزت و غیرت، یعنی ایثار و از خود گذشتگی و این همان چیزی است که استکبار جهانی وعوامل آن را با تمام امکانات به زانو در آورده و زبون کرده است. وی در بخش دیگری ازسخنان خویش گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار و مقاومت سربازان بسیجی خود از عزت وقدرت بی مانندی در عرصه‌های مختلف فنآوری، پزشکی، نظامی و… برخوردار است به گونه‌ای که هیچ ابر قدرتی را یارای رویارویی با فرزندان برومند این آب و خاک نیست.

در ادامه این مراسم، برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه، نمایش کلیپ نکاتی از گام دوم انقلاب، نورافشانی آسمان، اجرای سرود، شعر سرایی، اجرای حرکات نمایش رزمی و. اجرا و در پایان برنامه نیز به ۱۴ نفر از حاضران به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء گردید.

 

قابل ذکر است در حاشیه این برنامه که به مدت ۷ شب اجراء می‌شود نمایشگاهی شامل غرفه‌های دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دستآورد‌های پتروشیمی شهید تندگویان، عکس با شهداء، ورزش و سرگرمی، گریم کودک، ایستگاه سلامت و. برای بازدید مدعوین برپا شده است.

https://ipna.news/158334کپی شد!