خبر ویژه مدیرعامل “فارس” برای سهامداران

مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد بود و تمام کسانی که در تاریخ مجمع عمومی فوق العاده سهامدار شرکت هستند مشمول افزایش سرمایه می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درخصوص سود قابل تخصیص در مجمع عمومی اظهار کرد: خوشحال هستیم که به اطلاع بازارسرمایه و سهامداران برسانیم که در مجمع این شرکت سود قابل تخصیص شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سال گذشته حدود ۲.۵ برابر شده و مجمع نیز از این مسئله استقبال کرد و بخشی از این سود نیز تقسیم شد که این سود در مقایسه با سال گذشته و احتساب افزایش سرمایه، ۲.۵ برابر شده است.وی افزود: همچنین، مابقی سود که تقسیم نشد از طریق مجمع عمومی ظرف دو، سه ماه آینده به افزایش سرمایه اختصاص پیدا خواهد کرد و سهام سهامداران به صورت سهام جایزه افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محل افزایش سرمایه بیان کرد: افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد بود و تمام کسانی که در تاریخ مجمع عمومی فوق العاده سهامدار شرکت هستند مشمول افزایش سرمایه می‌شوند.

ربیعی ادامه داد: افزایش سرمایه توسط مجمع دقیقا اعلام می‌شود، اما پیش بینی من این است که سرمایه ثبتی شرکت از حدود ۲۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان فعلی به حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند که از لحاظ سرمایه ثبتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اولین شرکت بازار سرمایه ایران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درخصوص پذیره نویسی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس گفت: یکی از اقدامات بسیار موثر و مفیدی که امسال انجام شد گرفتن مجوز تاسیس شرکت تامین سرمایه در گروه خلیج فارس بود که نخستین بار از سوی بازار سرمایه این مجوز به یک گروه صنعتی داده شد. همکاران ما همه اقدامات اداری و فرآیند‌های لازم را برای شروع پذیره نویسی شرکت در فرابورس انجام دادند و فکر می‌کنم ظرف یک ماه آینده ۴۰ درصد سهام این شرکت از طریق پذیره نویسی عمومی در فرابورس به عموم عرضه شود و مطمئنا مورد استقبال اهالی بازار سرمایه قرار می‌گیرد.

https://ipna.news/158014کپی شد!