افزایش ۲۴ درصدی صادرات انواع پلیمر پتروشیمی تبریز/ طرح‌های توسعه‌ای جدید در دستور کار است

تولید انواع پلیمر شرکت پتروشیمی تبریز در ۶ ماه نخست امسال از مرز ۱۵۸ هزار تن گذشت و افزایش ۲۴ درصدی صادرات نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ را محقق کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،این شرکت در ۶ ماه نخست امسال ۱۵۸ هزار تن انواع پلیمر تولید داشته و افزایش ۲۴ درصدی صادرات نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ را محقق کرده که این تداوم جهش تولید و صادرات محصولات در سایه استقرار راهبردی صحیح به نتیجه رسیده است.

براساس این گزارش، با افزایش ظرفیت تجهیزات و انجام طرح‌های توسعه‌ای شاهد افزایش میزان تولید و صادرات محصولات پلیمری در ۶ ماه نخست امسال در شرکت پتروشیمی تبریز بوده‌ایم.

پتروشیمی تبریز در ادامه مسیر توسعه، احداث واحدهای اتیل بنزن و پلی‌استایرن را در دستور کار قرار داده است. به‌دنبال کمبود استایرن و وجود ظرفیت خالی در تولید محصولات پلی‌استایرنیک توسعه واحدهای موجود اتیل بنزن و استایرن منومر با احداث واحدهای جدید در این مجتمع دنبال خواهد شد.

طرح‌های توسعه‌ای جدید در پتروشیمی تبریز در حالی کلید خورده است که شاهد مراحل تکمیلی اجرای طرح پلی‌پروپیلن با مقدار پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی و آغاز عملیات ساختمان طرح پلی‌اتیلن سنگین ۳۱۰ هزارتنی در این شرکت هستیم.

https://ipna.news/157813کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس اصلا شما بگو صدها درصد. وقتی که مهندس و دکتر اون مجموعه در حال مرگ هستن با این وضعیت بد حقوق خداروخوش میاد؟ از جیب کارمند بدی به سهامدار حقوقی