نتایج نهایی آزمون پتروشیمی پترونادآسیا به زودی اعلام می شود/ چشم انتظاری نیروهای بومی برای ورود به شرکت پترونادآسیا

آزمون استخدامی و مصاحبه فنی پتروشیمی پترونادآسیا واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر برگزار و نتایج نهایی به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، این آزمون که اوایل حواشی زیادی از جانب مدیرعامل آن علیرضا شمیم ایجاد کرده بود بنا به خواست نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس با ضرایب خاص برای جوانان بومی برگزار شد.

اکنون پس از برگزاری آزمون و انجام مصاحبه فنی و تخصصی انتظار جوانان بومی برای ورود به شرکت پترونادآسیا بسیار زیاد و به شدت پیگیر این موضوع هستند.

علیرضا احمدی مسئول امور صنایع نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس در گفتگو با ایپنا اظهار کرد: شرکت پترونادآسیا درخواست جذب ۵۴ نفر برای استخدام را دارد که تلاشمان را قرار داده ایم تا اکثر نیروهای استخدامی آن جوانان بومی شهرستان باشند.

احمدی افزود: آزمون استخدامی پترونادآسیا با پیگیری حاج حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس با ضرایب بالایی برای نیروهای بومی اختصاص یافت تا دست ما و مدیران شرکت برای جذب نفرات بومی باز باشد.

مسئول امور صنایع نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس در پایان بیان داشت: تمام تلاش نماینده و ما ورود حداکثری نیروهای بومی به مجموعه های صنعتی شهرستان است و از هیچ کوششی در این خصوص دریغ نمیکنیم.

https://ipna.news/157559کپی شد!