سقوط آزاد درآمدهای “مارون”

میزان درآمد‌های پتروشیمی مارون در خردادماه سال جاری از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ پتروشیمی مارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱۹.۰۳۴ میلیارد ریال معرفی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های حاصل‌شده را برابر با مبلغ ۷۷.۱۷۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده، همچنین میزان درآمد‌های این پتروشیمی در خردادماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه مارون+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های گزارش‌شده “مارون”

درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی مارون در خردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۹ درصد افزایش را تجربه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز مقدار درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۱۸۳ درصدی روبه‌رو بوده، همچنین مقدار درآمدی که این پتروشیمی کسب‌کرده نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۵ درصدی دست و پنجه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه شناسایی‌کرده مختص به محصول «پلی‌پروپیلن» با ۶.۶۲۱ میلیارد ریال بوده و «اتیلن» نیز با ۶.۰۷۳ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

پتروشیمی مارون در خردادماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۱۰۷.۸۴۵ تن اعلام کرده که کاهش ۳۲ درصدی را به همراه داشته و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۱۷.۹۱۱.۵۵۷ ریال گزارش شده است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۴۲۹.۹۶۷ تن گزارش‌شده که نسبت به سال گذشته ۰.۵۳ درصد اُفت داشته، بیشترین میزان فروش محصولات در اختیار «اتیلن» با ۳۳.۶۵۶ تن گزارش‌شده است.

https://ipna.news/157094کپی شد!