پتروشیمی اروند از شکوفایی ۵ شرکت پتروشیمی تولید کننده PVC/شکستن رکورد تولید ایزوسیاناتها و پلیمرهای مهندسی در پتروشیمی اروند

حسن نشان‌زاده‌ مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند در نشست خبری با خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی اروند به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین زنجیره کلر دنیا ۲۰ سال پیش آغاز و حدود ۱۰ سال پیش به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛وی افزود: در سالی که گذشت، موفق به ثبت رکوردهای تاریخی از زمان احداث شرکت تاکنون شدیم و با تلاش کارکنان پتروشیمی اروند به میزان تولید ۲ میلیون و ۵۰ هزارتن محصول دست یافتیم که در تاریخ فعالیت شرکت بی سابقه بوده است.

حسن نشان زاده مقدم در ادامه با اشاره به افزایش تولید کلر در این مجتمع پتروشیمی گفت: با افزایش ۱۷ درصدی تولید کلر، علاوه بر تامین زنجیره تولیدات پتروشیمی اروند، توانستیم خوراک شرکت‌های پتروشیمی بندرامام، غدیر، کارون و خوزستان را هم تامین کنیم و در همه شرکت‌هایی که خوراک خود را از پتروشیمی اروند تامین می‌کنند نیز شاهد افزایش تولید و شکوفایی در این زنجیره بوده ایم.

نائب‌رئیس‌ هیات مدیره پتروشیمی اروند که در میان خبرنگاران سخن می‌گفت در ادامه به افزایش ۱۲درصدی تولید محصول EPVC اشاره کرد و گفت: با این افزایش تولید علاوه بر بی‌نیازی کشور از واردات این محصول، توانستیم ارز‌آوری چشم‌گیری را نیز برای کشور ارمغان داشته باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی اروند تاکید کرد: شرکت پتروشیمی اروند با تعهد نیروهای متخصص و جوان و برنامه‌ریزی منسجم، با رصد مشکلات و شناسایی گلوگاه‌ها مشکلات را حل کرده و در کنار افزایش تولید، مدیریت منابع مالی مناسب داشته است.

نشان زاده در پایان رمز این موفقیت بزرگ و دستیابی به رکوردهای تاریخی را روحیه جهادی مجموعه اروند و حمایت های مدیریت محترم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تکیه و اعتماد بر توان داخلی شرکت های دانش بنیان دانست.

https://ipna.news/157023کپی شد!