اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری سایپا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، توکاریل و صنایع چوب خزر کاسپین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۴۶۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۴۷هزار و ۶۶۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۲۱۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۵۴۶میلیارد تومان در بیش از ۵۰۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های درخشان یزد، قند اصفهان و قند مرودشت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۲۷میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۳۳۷میلیارد تومان در ۳۶۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۹۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، توکاریل و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های قند و شیروان، صنایع فولاد آلیاژی یزد و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/157002کپی شد!