گسترش همکاری های شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و اسپک

مدیران عامل شرکت های مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و اسپک با امضای تفاهم نامه ای بر گسترش همکاری های مشترک تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت های اسپک و شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی صبح امروز سه شنبه(۱۸ خردادماه) میان مسعود اسم خانی و صفرعلی بابابی مدیران عامل دو شرکت برگزار شد.

صفرعلی بابایی مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در این آیین بیان کرد: هم افزایی و همکاری های آتی منجر به شتاب در روند توسعه صنعت پتروشیمی کشور خواهد شد و در این مسیر شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی به دلیل دارا بودن زیر ساخت های مطلوب در صدد است تا به منظور هم افزایی از قابلیت های شرکت اسپک بهره مند شود.

وی تصریح کرد: فعالیت های مختلف مهندسی و ساخت داخل سبب می شود تا از ظرفیت های موجود در داخل کشور به بهترین شکل استفاده شود و امضای تفاهم نامه امروز نیز در راستای همکاری های آتی اثر بخش خواهد بود.

بابایی ادامه داد: هم افزایی منجر به ایجاد ارزش افزوده بیشتری می شود و پیدمکو با توجه به تجربه خود در طرح های مختلف به دنبال آن است که از ظرفیت های داخلی موجود در صنعت پتروشیمی بیش از گذشته استفاده کند.

بر اساس این گزارش، اسم خانی نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای همکاری میان دو شرکت اظهارکرد: اسپک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در بخش های مختلف تامین تجهیزات و نیز نیازهای صنعت پتروشیمی آمادگی دارد تا در روند توسعه این صنعت با توجه به ظرفیت های موجود بیش از گذشته نقش آفرین باشد.

مدیر عامل اسپک ادامه داد: این شرکت با بکار گیری زیر ساخت ها و پتانسیل موجود و نیز انتقال دانش فنی برای بومی سازی پکیج های مهم طرح های پتروشیمی آمادگی دارد تا فعالیت های خود را گسترش دهد.

وی افزود: افزون بر وجود یک زنجیره تامین کار آمد، روند قابل قبولی از بومی سازی نیازهای پتروشیمی ها در اسپک ایجاد شده است و آماده هرگونه همکاری و تعامل با هدف حمایت از تولید داخل و کاهش واردات هستیم.

گسترش همکاری های اسپک و پیدمکو@®۶Lb™

https://ipna.news/156934کپی شد!