مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در آیین امضاء ۲۲ تفاهم نامه با تولید کنندگان و تامین کنندگان منطقه:

در تمام اقدامات اولویت اول ما تامین نیاز از شرکت های شهرستان بندرماهشهر است/همکارانم شبانه روزی و دلسوزانه برای برپایی این نمایشگاه تلاش کردند

در دومین روز از برگزاری نمایشگاه توانمند سازی و حمایت از شرکتهای منطقه که برای اولین بار در شهرستان بندرماهشهر برگزار می شود، ۲۲ تفاهم نامه بین شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و شرکت های منطقه امضا شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در دومین روز از برگزاری نمایشگاه توانمند سازی و حمایت از شرکتهای منطقه که برای اولین بار در شهرستان بندرماهشهر برگزار می شود، ۲۲ تفاهم نامه بین شرکت عملیات غیرصنعتی  و شرکت های منطقه امضا شد.

محسن آتش زمزم با اشاره به این نکته که شرکت عملیات غیرصنعتی خود را مکلف به حمایت از تولیدکنندگان و شرکت های بومی می داند اظهار کرد: در سال های اخیر تلاش کردیم هرآنچه که در منطقه امکان تامین آن وجود دارد را در شهرستان تهیه کنیم و حتی در خریدهای مربوط به شورای راهبردی نیز که بر عهده شرکت عملیات غیرصنعتی است، اولویت را با تامین کنندگان داخلی قرار می دهیم.

وی برگزاری این نمایشگاه را نقطه عطفی در توجه به تولید کنندگان و تامین کنندگان بومی دانست و گفت: در نمایشگاه توانمندسازی شرکت های منطقه ای با بخش دیگری از فعالین حوزه های تولید و تامین شهرستان آشنا شدیم و نتیجه آن امضا این ۲۲ تفاهم نامه است که امیدواریم در کنار سایر تفاهم نامه ها موجب  رونق تولید و اشتغال زایی در شهرستان شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در بخش پایانی صحبت های خود به روند آماده سازی محل نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بسیاری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه شاید اصلا متوجه نشوند که اینجا یک سالن ورزشی است و  جا دارد از همکارانم که به واقع در این مدت پرتلاش و دلسوزانه در صحنه حاضر شدند و توانستند الزامات برپایی این نمایشگاه را در این سطح فراهم کنند تقدیر کنم.

گفتنی است که آتش زمزم به همراه حبیب آقاجری نماینده شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر چمران از غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند و با تولید کنندگان و تامین کنندگان بومی شهرستان به گفت و گو پرداختند.

https://ipna.news/156871کپی شد!