شکستن رکورد تولید ۱۰ سال گذشته توسط پتروشیمی اروند

مدیرعامل پتروشیمی اروند از ۲ برابر شدن تولیدات این شرکت طی ۵ سال آینده با اجرایی شدن طرح‌های توسعه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،حسن نشان زاده مقدم در آئین امضای چندین تفاهم نامه با شرکت‌های منطقه بندر ماهشهر در نمایشگاه «توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» گفت: با احداث شرکت پتروشیمی اروند، نیاز تمامی صنایع کشور به کاستیک برطرف و در محصول PVC نیز در دو بخش داخلی و صادرات، محصولات را عرضه کردیم.

وی افزود: در سال گذشته برای نخستین بار رکورد جدیدی در تولیدات شرکت به ثبت رساندیم و با تولید ۲ میلیون و ۵۰ هزارتن رکورد تولیدات ۱۰ ساله با تلاش کارکنان شکسته شد.

مدیرعامل پتروشیمی اروند که در میان حاضرین سخن می‌گفت، تصریح کرد: در سال گذشته همچنین نماد شرکت در بورس اوراق بهادار درج شد و به زودی در سازمان بورس معارفه و سهام برای عموم عرضه اولیه خواهد شد.

نشان زاده مقدم در ادامه تشریح کرد: در ۵ سال آینده با ایجاد طرح‌های توسعه نه تنها تولیدات شرکت را ۲ برابر خواهیم کرد، بلکه زمینه ایجاد اشتغال را نیز برای منطقه فراهم خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره پتروشیمی اروند در ادامه این آیین با تقدیر از تلاش کارکنان تاکید کرد: برای افتخاراتی که در سال گذشته کسب کردیم، مدیون تلاش جامعه ۲ هزار نفری شرکت و مدیریت هلدینگ هستیم و در این مسیر  آقای دکتر علیزاده عضو هیات مدیره و مدیرمالی، آقای دکتر کیانی مدیرمجتمع و جانشین مدیرعامل و خانم متقی رئیس روابط عمومی و مشاور مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نقش بسزایی داشته ‌اند.

نشان زاده مقدم با اشاره به تفاهم نامه‌هایی که برای حمایت از تولیدات منطقه ماهشهر به امضا رسید افزود، هیچ تفاهم نامه ای به امضا نمی‌رسانیم، مگر آنکه به قرارداد تبدیل شود و حتی از هم‌اکنون خرید محصولات از شرکت ‌های منطقه را آغاز کرده‌ایم.

در ادامه این آئین، مدیرعامل شرکت فولاد صنعت پیشرو، پتروشیمی اروند را تنها پتروشیمی منطقه خواند که تمامی خدمات خود را از میان شرکت‌های شهرستان دریافت می‌کند و گفت: اگر چند شرکت مانند پتروشیمی اروند در منطقه وجود داشت، قطعا مشکل بیکاری حل می‌شد.

 

https://ipna.news/156841کپی شد!