توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه شهیدسلیمانی خوزستان

حاجتی با بیان اینکه سپاه استان از اول فروردین تاکنون بالغ بر ۱۱۸ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرده است گفت: امروز نیز سه‌هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه شهیدسلیمانی خوزستان با همکاری پتروشیمی ماهشهر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛«عبدالرضا حاجتی» ظهر امروز (سه‌شنبه ۳ خرداد) در رزمایش توزیع سه هزار بسته کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد کرونای استان قرار شد جامعه هدف خود را که خانواده‌های نیازمندی بودند که دچار ویروس کرونا شدند و در منازل قرنطینه یا بستری هستند را تحت پوشش قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: در این راستا با همکاری بسیج جامعه پزشکی بسته‌هایی را که از سوی شرکت‌ها و ادارات تحویل قرارگاه شهید سلیمانی می‌شود را بین شهرها توزیع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان پیش از این نیز از اول فروردین تاکنون بالغ بر ۱۱۸ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرده است ادامه داد: امروز نیز سه هزار بسته معیشتی با همکاری پتروشیمی ماهشهر تهیه شده که در شهرهای کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

حاجتی تصریح کرد: بنا بر دستور استاندار خوزستان و فرمانده سپاه استان شرکت‌ها و ادارات باید کمک‌های مؤمنانه خود را به قرارگاه شهید سلیمانی تحویل دهند تا به صورت منظم و عادلانه میان نیازمندان استان در شهرهای مختلف توزیع شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها در این راستا همکاری خوبی داشتند که امیدواریم همچنان این همکاری‌ها ادامه پیدا کند یاد آور شد: کرونا به برخی خانواده‌ها آسیب جدی وارد کرده و اگر این نهضت مؤمنانه و همدلی که به دستور مقام معظم انجام شد، نبود، قطعا بسیاری از مردم آسیب شدیدتری می‌دیدند.

https://ipna.news/156758کپی شد!