مجمع عمومی سالیانه شرکت پتروشیمی کارون برگزار شد

مجمع عمومی شرکت پتروشیمی کارون با حضور ارکان مجمع، نمایندگان سهامداران و هیئت مدیره شرکت پتروشیمی کارون برگزار شد و عملکرد مطلوب این شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ را تصویب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مجمع عمومی سالیانه این شرکت روز سه‌شنبه چهارم خردادماه سال ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور ارکان مجمع، نمایندگان سهامداران و هیئت مدیره شرکت پتروشیمی کارون برگزار شد.

در این جلسه صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ قرائت شد و در پایان ضمن تشکر از تمام تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته که منجر به موفقیت‌های شرکت پتروشیمی کارون شده است صورت‌های مالی با اکثریت آرا تصویب شد.

لازم به ذکر است؛ شرکت پتروشیمی کارون در سال ۱۳۹۹ با رونمایی از گریدهای مختلف و توسعه سبد محصول خود که منجر به رفع تنگناهای تولیدشده و مانعی بر خروج ارز از کشور است، آغاز عملیات اجرایی پروژه هایکو که در سال گذشته اجرایی شده و سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد، بومی‌سازی کاتالیست توری پلاتین با حمایت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، انتخاب شدن به‌عنوان یکی از سه واحد نمونه تحقیق و توسعه سال در میان شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس توانست موفقیت‌های خوبی را برای خود و صنعت پتروشیمی کشور با توجه به شرایط سخت تحریم ثبت کند.

https://ipna.news/156744کپی شد!