رونمایی از دو اثر شرکت فجر انرژی خلیج فارس به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

مدیران شرکت فجر انرژی خلیج فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از دو اثر ماندگار این شرکت رونمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ عصر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی مراسم رونمایی از دو اثر مستند و ماندگار این شرکت با حضور مدیرعامل، رئیس مجتمع و  تعدادی از  مدیران شرکت فجر برگزار شد.

اثر اول کتاب جامع “۲۰ سال با فجر” بوده که این کتاب دو دهه رویدادها و گزارش های خبری شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رسانه ها بوده است. این اثر رویداد ها و رخداد های منتشره شرکت فجر انرژی خلیج فارس(پتروشیمی فجر سابق) در حوزه رسانه های الکترونیک و دیجیتال از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۹ را در دل خود جای داده است.

کتاب جامع “۲۰ سال با فجر” با بیش از ۸۰۰ صفحه از سه منبع وبسایت شرکت فجر، وبسایت شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا و وبسایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیپنا تهیه و گردآوری شده است. در این اثر مجموعا بیش از ۲ هزار خبر، گزارش خبری، مصاحبه و گزارش تصویری در حوزه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ورزشی دیده می شود.

اثر دوم کتاب  آرشیو  “۷ سال با بامداد” بوده است؛ این اثر جمع آوری ۷ ساله نشریه داخلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس بوده که به صورت مستند در آمده است. نشریه بامداد  هر ساله در قالب ۴ شماره منتشر می شود و در جشنواره روابط عمومی جایزه برتر انتشارات را کسب کرده بود.

این نشریه به منظور ارتباط میان سازمان، کارکنان وخانواده های آنها بوده که عمدتا در زمینه فرهنگ تعالی فردی، خانوادگی و سازمان بوده است. در این نشریه موضوعات مختلفی ائم از مسابقات، تصاویر همکاران، مطالب نوشتاری علاقه مندان و اخبار تهیه و منتشر شده است.

هدف از رونمایی این دو سند در فجر، توسعه فرهنگ مستندسازی، نگهداری، نشر و باز استفاده اطلاعات برای انتقال آنها  به علاقمندان، همکاران در صنعت و همچنین  به نسل های بعدی بوده است.

شایان به ذکر است که فجر در اقدام بعدی به تاریخ نگاری شرکت خواهد پرداخت، این پروژه مهم در قالب جمع آوری تجارب مدیران و همچنین اسناد مفید و تجارب سازمانی در حال پیگیری بوده و به زودی رونمایی خواهد شد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

https://ipna.news/156623کپی شد!