اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز

 امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول، تولید ژلاتین کپسول ایران و پتروشیمی تندگویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۵۵۱۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۹هزار و ۵۲۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۹۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۸۹۴میلیارد تومان در بیش از ۴۰۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داورسازی زهراوی، قند ثابت خراسان و سرامیک‌های صنعتی اردکان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۵۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۹۲۷میلیارد تومان در ۶۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۵۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، تولید ژلاتین کپسول ایران و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکاریل، صنایع غذایی مینو شرق و بیمه تجارت نو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/156587کپی شد!