مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با صدور پیامی روز جهانی کارگر را تبریک گفت

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از کارگران عرصه صنعت بخصوص صنعت پتروشیمی در روز جهانی کارگر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی روابط عمومی این سازمان ، سید امید شهیدی نیا ، با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر از تلاش پرسنل این سازمان تقدیر و تشکر نمود.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.

روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند‌، کارگران عزیز بعنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت، توسعه، خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز این افتخار را دارد که با همراهی و مشارکت موثر کارگران معزز، همواره نقش موثری را در کمک به توسعه و تکمیل زنجیره ارزش ایفا نماید و انشاله در آینده نیز با جهد مستمر و خستگی ناپذیر در تلاش است تا رضایت همه ذینفعان را به نحوی مطلوبتری کسب نماید.

اینجانب مجددا این مناسبت ارزشمند را به پویندگان اصیل و خدوم به ویژه همکاران ارجمندم در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از تلاش های خالصانه و شبانه روزی همه کارگران زحمتکش و خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در این منطقه که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارتان تجسمی از همت والایتان است را ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.
سید امید شهیدی نیا
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

https://ipna.news/156451کپی شد!