شرکت های بزرگ نفت و گاز به ایفای مسئولیت اجتماعی توجه بیشتری کنند

 استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی شرکت های بزرگ نفت گاز و پتروشیمی استان در حوزه مسئولیت پذیری مشارکت اجتماعی استان شد و گفت: در این زمینه صنایع بزرگ استان می توانند نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه های مختلف از جمله رفع معضلات اجتماعی و اسپانسری تیم های ورزشی اقدام کنند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی تیران(ایپنا)،دکتر محمد نوذری در دیدار مهندس علی رضایی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور بر افزایش سهم کشور از میادین مشترک نفتی تاکید و اظهار کرد: هرچقدر سهم استحصال کشور از میادین مشترک بالاتر رود قطعا در جهت حفظ منافع ملی حرکت کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از  طرح توسعه میدان نفتی مشترک آذر با هزینه‌ ۱.۴ میلیارد یورویی و ظرفیت تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام، با حضور رییس جمهوری گفت: این یک حرکت ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استان و منافع ملی بود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت شرکت توسعه میادین نفتی برای توسعه میدان نفتی چنگوله شد و گفت: البته اینجا لازم است از اقدامات و خدمات ارزشمند نظام و دولت تدبیر و امید در حوزه انرژی تقدیر نمود چرا که تاکنون بیش از ۷ میلیارد یورو در بخش نفت و گاز و پتروشیمی استان سرمایه گذاری شده است.

وی این حجم عظیم از سرمایه گذاری را نیازمند ایجاد یک مدیریت مستقل و واحد دانست و گفت: همچنان مهمترین مطالبه عمومی مردم استان استقرار دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام است.

دکتر نوذری در ادامه خواستار به کارگیری نیروهای بومی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی استان شد و گفت: همواره بکارگیری نیروی بومی یکی از مهم ترین مطالبات ما از این شرکتها بوده است و در این زمینه لازم است دست اندرکاران امر اهتمام و توجه لازم را داشته باشند.

وی در ادامه خواستار نقش آفرینی شرکت های بزرگ نفت گاز و پتروشیمی استان در حوزه مسئولیت پذیری مشارکت اجتماعی استان شد و گفت: در این زمینه صنایع بزرگ استان می توانند نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه های مختلف از جمله رفع معضلات اجتماعی، اسپانسری تیم های ورزشی و … اقدام کنند.

وی افزود: استان ایلام جزو مناطق نفت خیز کشور بوده و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در این منطقه توسعه خوبی یافته است، ولی در حوزه فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی نقش کمرنگی داشته اند که در این راستا نیازمند مساعدت و همکاری بیشتر هستیم.

https://ipna.news/156296کپی شد!