معاملات مشکوک دو پتروشیمی در بورس

در روز رشد ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحدی شاخص، دو پتروشیمی، بورس تهران و فرابورس، زیرمجموعه سایپا به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۹۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۸.۱ و ۲.۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا با داد و ستد بیش از یک میلیارد سهم و ایران خودرو، بانک ملت، بانک تجارت به همراه بانک صادرات با تقاضای ۷۱۹، ۴۹۹، ۳۵۴ و ۳۴۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.

    در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۷ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

    فروش ماهی تازه شب عید! ۱۰ ٪ تخفیف ویژه شب عید | کد تخفیف: norooz1400
    بیت کوین تو رو به ماشین رویاهات می‌رسونه!!
    با خرید و فروش بیت کوین ماشین رویاهاتو بخر!
    جشنواره نوروزی انواع محصولات پوست با قیمت استثنایی !

    در صدر این فهرست، شرکت ایران تایر حاضر در بازار دوم بورس با افت ۱.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۲۰۴.۸ میلیون سهمی شد.

    در ادامه هم شرکت های رایان هم افزا، بورس تهران، فرابورس، ایتالران، رایان سایپا، زر ماکارون، فولاد خراسان، پتروشیمی جم، سرمایه گذاری امید، کیمیدارو، پتروشیمی مارون، صنایع ماشین های اداری ایران، کمباین سازی ایران و تامین سرمایه نوین مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

    حضور دو پتروشیمی، بورس تهران و فرابورس، زیرمجموعه سایپا به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

    https://ipna.news/156136کپی شد!