سازمان منطقه ویژه پتروشیمی اقتصادی موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره فیلم و عکس وزارت نفت شد

نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت در بخش‌های مختلف مشخص و اعلام شد و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موفق به کسب رتبه نخست در سال۹۹ شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، جشنواره فیلم کوتاه و عکس وزارت نفت با هدف ایجاد فرصت برای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد انگیزه در پدید آورندگان و زمینه‌سازی برای بهبود آثار آینده در حوزه فرهنگ و صنعت برگزار شد که بر مبنای نتایج داوری، مجموعه آثار داستانی، مستند، مستند داستانی و کلیپ در یک گروه ارزیابی شدند و رتبه نخست در این مجموعه آثار به‌دلیل ارائه نوین، یکدست، حفظ و تداوم ژانر به کلیپ «بابای من یک قهرمانه» تولید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تعلق گرفت.

رتبه دوم به دلیل ارائه تصویری لطیف و فرمی جدید در روایت به مستند «نیمه بلند جوانه هیزم» شرکت مهندسی و ساختمان گاز و رتبه سوم به مستند «حفظ جنگل‌های بیشه بلاژ» تولید شرکت گاز گیلان اختصاص یافت.

رتبه نخست بخش انیمیشن به‌دلیل تولید محتوای جذاب، استفاده از لهجه بومی و سادگی در ساختار به انیمیشن «آقای خط» تولید شرکت گاز کرمان تعلق گرفت.

رتبه دوم به دلیل رعایت اصول سرگرمی‌سازی و تولید اورجینال به مجموعه «ماجراهای آقای انصافی و اسرافی» تولید شرکت گاز استان تهران و سرانجام رتبه سوم انیمیشن به‌دلیل دوبله مناسب و توجه به فرهنگ بومی به مجموعه «آقای ایمنی با دوبله ترکی» تولید مرکز زنجان اختصاص یافت.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌دلیل تولید موشن‌گرافی‌های مناسب، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای تولید مستند «خط‌بان» و نیز شرکت گاز استان بوشهر به‌دلیل کثرت محصولات با حفظ انسجام حرفه‌ای آثار،  قدردانی شدند.

ویدئو کلیپ بابای من یک قهرمان است، اثری از خانم فاطمه عبادی، هنرمند برتر بندرماهشهری است که به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی تولید شد.

https://ipna.news/156091کپی شد!