به مناسبت روز پاسدار، مدیرعامل پتروشیمی اروند با فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) دیدار کرد

به مناسبت روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حسن نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند با دریادار دوم پاسدار امرالله نوذری، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی بندر ماهشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، در این نشست صمیمی، حسن نشان زاده مقدم ضمن گرامیداشت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت سالار شهیدان، پاسداران انقلاب اسلامی را پرچمدارانِ راستینِ مکتب حسینی دانسته و روز پاسدار را به همه پاسداران تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به جانفشانی های سپاه پاسداران، یاد سردار سلیمانی و همه ی شهیدان پاسدار را گرامی داشته اقتدار، امنیت و آرامش کشور را دستاورد بزرگ رشادتهای نیروهای فداکار سپاه و سایر نیروهای مسلح وامنیتی دانست.

مدیر عامل پتروشیمی اروند با اشاره به بحران سیل در بندر ماهشهر و شهرها و روستاهای حومه اظهار داشت : سپاه به عنوان یک نهاد مردمی به طور همه جانبه در کنار مردم و مسئولین بود و در مهار سیل و بازسازی ها نقش بسزائی داشت و واقعا در خدمت رسانی به مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله و مقابله با ویروس کرونا تصاویری زیبا از نوع دوستی و مردمی بودن این نهاد انقلابی ارایه داد که قطعا همشهری های خوب ما، مردم قدرشناسی هستند که با مشاهده این تلاش ها امیدوارتر نیز می شوند.

در پایان، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی، دریادار نوذری با ابراز خرسندی از این دیدار از زحمات جهادی مدیرعامل پتروشیمی اروند و همکارانش در افزایش و ثبت رکوردهای تولید و حضور پررنگ در مسئولیت های اجتماعی و به ویژه مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

https://ipna.news/156070کپی شد!