​حساسیت در حوزه نظارت بر درمان افزایش یابد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در دوازدهمین جلسه هفتگی که با حضور روسا و مدیران ستادی و روسا مناطق اهواز و بوشهر بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، به افزایش حساسیت ها در حوزه نظارت بر درمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛سید مهدی هاشمی با اشاره به  رسالت اصلی سازمان که  ارائه خدمات سلامت در صنعت نفت است ، گفت:  بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه درمان بر عهده ماست و اولویت باید توجه به روند درمان بیمار باشد، تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باید ارائه بهترین خدمات به جمعیت زیر پوشش باشد.

وی افزود: کمیته های Tumor Board، Heart Team  و کمیته نسخ باید در بیمارستان های صنعت نفت گزارش ارائه کنند ،نقش اصلی سازمان افزایش بهره وری و کیفیت درمان در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و صنعتی سازمان است .

جهانبخش امینی رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات به ارائه آخرین گزارش بازرسی از مناطق به منطقه مسجد سلیمان پرداخت و از همکاری مناطق در دوره های بازرسی تشکر کرد.

در ادامه دکتر طاهره جعفری مدیر برنامه ریزی سازمان با اشاره به طرح تخصیص بودجه به مناطق، مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد  گفت :  گام های اولیه این طرح طی شده و برای تهیه تفاهم نامه بین ستاد و مناطق نقطه نظرات مدیران  و روسا جمع آوری و اعمال خواهد شد.

امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی و حسین گیوکی مدیر مالی سازمان در خصوص حوزه های خود مباحث مختلفی را مطرح کرده که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اعلام شرایط ویژه در استان خوزستان از کمبود دستگاه اکسیژن ساز خبر داد و  گفت :  در حال حاضر وضعیت پایدار نیست و ۴ بخش بیمارستان در حال حاضر  به بیماران کووید ۱۹ خدمات  ارائه میدهند و در صورتی که شرایط این گونه ادامه پیدا کند دیگر بخش های بیمارستان، به منظور کنترل، پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل خواهد شد.

وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در ادامه به انجام تست PCR  در سکوهای نفتی و تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان در منطقه اشاره و مباحثی را مطرح کرد.

علیرضا فارسیان رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در خصوص متصل شدن (paperless)  بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در واحد تصویربرداری و آزمایشگاه گزارشی ارائه کرد.

https://ipna.news/156011کپی شد!