چند خبر برای سهامدارن خرد / افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس

پیشنهاد افزایش سرمایه نماد تکنار، رمپنا و حفاری به مجمع عمومی فوق‌العاده ارسال شد. فرصت بانک دی جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار تمدید شد و همچنین پتروشیمی غدیر از فرابورس به بورس منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شرکت مجتمع معادن مس تکنار و شرکت گروه مپنا پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کردند. افزایش سرمایه نماد حفاری نیز تایید شد. همچنین فرصت بانک دی برای پذیرش اوراق به مدت یک ماه تمدید شد. همچنین نماد «شغدیر» از فرابورس به بورس منتقل شد.

یشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت مجتمع معادن مس تکنار از مبلغ شش میلیارد به مبلغ ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ ۱۶ اسفند به تصویب هیئت مدیره رسید. انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

همچنین آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت گروه مپنا از مبلغ دو هزار و ۷۰۰ میلیارد به چهار هزار میلیارد تومان در ۱۶ اسفند ماه ۹۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

افزایش سرمایه شرکت حفاری شمال به مبلغ ۳۷۸ میلیارد تومان بررسی شد و به تایید سازمان رسید. با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۳۰ اسفند ماه شرکت، افزایش سرمایه فوق تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت خواهد رسید.
فرصت اعطا شده به ناشر جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار باک دی تمدید شد. با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، شرکت فرابورس ایران با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت پذیرش اوراق بهادار، به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.
شرکت پتروشیمی غدیر در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

https://ipna.news/155934کپی شد!