شرکت پتروشیمی فن آوران صنعت برگزیده سبز در هفتمین سال پیاپی و پایدار در حفظ محیط زیست

بنا بر اعلام مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان، شرکت پتروشیمی فن آوران برای هفتمین سال پیاپی، به عنوان شرکت منتخب ​صنعت سبز ملی، در بیست و دومین دوره این رویداد انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، بنا بر اعلام سازمان حفاظت محیط زیست کشور، این شرکت در راستای فعالیت ها و عملکرد قابل تقدیر خود در عرصه حفاظت از محیط زیست در سال ۱۳۹۸، توانست بار دیگر و برای هفتمین سال پیاپی، مقام واحد صنعتی سبز در سطح ملی را از آن خود نماید و جایگاه خود را در میان واحد های صنعتی، معدنی و خدماتی کشور به عنوان واحد منتخب صنعت سبز، حفظ و تثبیت نماید.

در نامه محمد جواد اشرفی، مدیرکل محیط زیست استان خوزستان به محمد جواد بدری مدیرعامل پتروشیمی فن آوران، ضمن تاکید بر اهمیت صیانت از این امانت خدادادی جهت بهره برداری نسل های آینده، از حافظان محیط زیست به عنوان امانت داران سرمایه های مادی و معنوی نسل های آینده یاد شده است.

اشرفی در ادامه، فعالیت ها و اقدامات زیست محیطی شرکت پتروشیمی فن آوران را قابل تقدیر توصیف و از انتخاب این شرکت به عنوان واحد صنعتی سبز منتخب در سطح ملی خبر داد.

شایان ذکر است که در راستای اهداف استراتژیک و مبتنی بر بیانیه چشم انداز این شرکت برگرفته از سیاست های کلان حاکمیتی و نیز دستور العمل های ابلاغی در شرکت های زیرگروه تاپیکو و مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، این هفتمین سال متوالی است که شرکت فن آوران موفق به کسب این عنوان می گردد.

لازم به ذکر است بر اساس تصمیم و اعلام سازمان حفاظت محیط زیست و همگام با مصوبات ستاد ملی مقابله با گسترش بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی و بدلیل همه گیری ویروس کرونا مراسم رسمی تقدیر از شرکت های منتخب صنعت سبز و اهدای تندیس و لوح این رویداد برگزار نمی گردد و بر پایی آن موکول به مساعد شدن شرایط همه گیری بیماری و مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام گردیده است.

https://ipna.news/155879کپی شد!