بی اعتنایی شرکت ها به مصوبات ستاد مقابله با کرونا/بیمارستانهای بندرماهشهر ظرفیت خالی ندارد

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران به نقل از خبرگزاری خورنا؛محمد شنبدی بیان کرد: مسئولان واحدهای صنعتی و پروژه های فعال مستقر در کل شهرستان و اداره کل بنادر و دریانوردی تحت هیچ شرایطی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا نمی کنند و علاوه بر آن به طور خودسرانه اقدام به صدور مجوز تردد برای کارکنان و کارگران سایر شهرها می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی شرکت‌ها باید به کارکنان و کارگرانی که ساکن شهر‌های اطراف هستند، ۱۴ روز مرخصی دهند تا هیچ فردی طی این مدت به شهرستان بندر ماهشهر ورود و خروج نداشته باشد و صدور مجوز فقط از طریق پلیس راهور صورت گیرد. همچنین رعایت ۵۰ درصد حضور پرسنل در واحدهای مذکور طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان الزامی است.

وی افزود: با توجه به تداوم وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع ویروس کووید ۱۹ ، بیمارستان‌های شهرستان گنجایش و ظرفیت پذیرش بیمار جدید را ندارند.

وی ادامه داد: از عموم شهروندان تقاضامندیم که تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند و به همین منظور تمام نیروهای نظارتی ما وضعیت رعایت پروتکل‌ها را در سطح شهرستان رصد کرده و در صورت عدم رعایت مصوبات از طریق مراجع قضایی با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

https://ipna.news/155877کپی شد!