پلی‌پروپیلن به سبد محصولات پتروشیمی تبریز افزوده می‌شود

مدیرعامل پتروشیمی تبریز از افزایش تنوع در سبد محصولات این مجتمع در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده پلی‌پروپیلن در سبد محصولات پتروشیمی تبریز قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سیاوش درفشی، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست از افزایش ۲۰ درصدی تولید این شرکت در سال ۹۹ خبر داد و افزود: توسعه بازارهای هدف و عرضه محصولات جدید از سوی این شرکت در سال جاری سبب شده تا به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شویم.

وی با بیان اینکه ۵۶ درصد از محصولات پتروشیمی تبریز هم‌اکنون صادر می‌شود، تصریح کرد: ۸۰ درصد از مشتریان بین‌المللی پتروشیمی تبریز به دلیل کیفیت بالای محصولات عرضه شده، ثابت هستند.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز، رعایت استانداردهای بین‌المللی به‌ویژه استانداردهای مربوط به محصولات مرتبط با موادغذایی را از جمله نکات برجسته این شرکت عنوان کرد و درباره توسعه بازارهای صادراتی این کشور افزود: بنا داریم فعالیت‌های شرکت در بازارهای اتحادیه کشورهای مستقل (CIS) را توسعه دهیم.

درفشی با بیان اینکه مهندسی پایه ساخت نخستین واحد پلی‌اتیلن سنگین با دانش ایرانی در پتروشیمی تبریز در مرحله پایانی بوده و به‌زودی وارد مرحله اجرا می‌شود، تصریح کرد: به‌زودی وارد مرحله سفارش برای ساخت این تجهیز خواهیم شد.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز با بیان اینکه انتظار داریم در سال آینده محصولات جدیدی وارد سبد محصولات این شرکت شود، گفت: امیدواریم محصول پلی‌پروپیلن در سبد محصولات این شرکت قرار گیرد.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

https://ipna.news/155520کپی شد!