پتروشیمی‌؛ نبض اقتصاد کشور

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه ایران پلاست بر نقش مهم و تاثیرگذار صنعت پتروشیمی در توسعه و اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: پتروشیمی‌، نبض اقتصاد کشور است.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛   محمدجعفر کبیری امروز (دوشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در دیدار و گفت‌وگو با بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان روند توسعه این صنعت پیشرو قرار گرفت و درباره گسترش همکاری‌ها بحث و گفت‌وگو شد.

کبیری همچنین در جمع اعضای اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به نقش مهم صنعت پتروشیمی در اقتصاد و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: امروزه و در شرایط تحریم، پتروشیمی‌ها نبض اقتصاد کشور هستند و باید با هدف کاهش خام‌فروشی به سمت توسعه صنایع پایین‌دستی و تولید و صادرات محصولات نهایی حرکت کرد.

وی تصریح کرد: با همکاری وزارتخانه‌های نفت، صمت (صنعت، معدن و تجارت) و اقتصاد به دنبال حمایت از صنایع پایین‌دستی و تعاونی‌ها با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر در بخش‌های میانی و پایین‌دستی پتروشیمی هستیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بحث سرمایه‌گذاری مشترک میان تعاونی‌ها با دیگر بخش‌ها اقدام‌های مطلوبی در جریان است، گفت: امیدواریم به‌زودی خبرهای خوبی را اعلام کنیم.

کد خبر
https://ipna.news/155482کپی شد!