بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۸بهمن ۹۹

امروز سهامداران شرکت های سیمان ارومیه، نوش مازندران و حمل و نقل پتروشیمی در بورس و معامله گران شرکت های بازرگانی و تولیدی مرجان کار وسرمایه گذاری مسکن الوند در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، ۸۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۲۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷هزار و ۹۰میلیارد تومان در ۷۷۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت های سیمان ارومیه، نوش مازندران و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های پالایش نفت تبریز، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فجر انرژی خلیج فارس بیشترین افت را تجربه کردند.
این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۰۴میلیون ورقه به ارزش ۴هزار و ۶۰۵میلیارد تومان در ۴۰۳هزار نوبت، آیفکس ۲۹۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۱۳۹واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، سرمایه گذاری مسکن الوند و قاسم ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت های کشیر و گوشت زاگرس شهرکرد، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و پالایش نفت لاوان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/155421کپی شد!