حضور ۲۰۰ شرکت داخلی در ایران‌پلاست چهاردهم

مدیر چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست از برگزاری این نمایشگاه با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی در چهار گروه کالایی و ۲۵۰ بازرگان خارجی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، ایوب بنوی گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی  و ۲۵۰ تاجر خارجی در دو گروه انفرادی و هیئت برگزار می‌شود.

وی درباره جانمایی گروه‌های کالایی نمایشگاه ایران پلاست، افزود: در این دوره از نمایشگاه، چهار گروه کالایی مواد اولیه در سالن‌های ۳۸، ۴۰ و A۴۰، گروه ماشین‌آلات و تجهیزات در سالن B۳۸ و گروه محصولات نهایی، نیمه‌نهایی و خدمات در سالن‌های  A۴۱ ،۴۴-۱ و ۲-۴۴ جانمایی شده‌اند.

بنوی درباره وجه تمایز چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست ادامه داد: وجه تمایز این دوره نمایشگاه، حضور پر رنگ شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی و آنلاین است که هم‌زمان با آغاز به‌کار نمایشگاه فیزیکی از ۱۹ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و به‌مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

۲۲ هزار بازدید کننده خارجی از نمایشگاه آنلاین

مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در خصوص برگزاری نمایشگاه آنلاین، با بیان اینکه برای بیش از ۲۲ هزار بازدیدکننده هدف خارجی اطلاعات نمایشگاه مجازی و دعوتنامه بازدید ارسال شده است، اظهار کرد: هرچند در ادوار گذشته هم بخش نمایشگاه مجازی در سایت ایران‌پلاست وجود داشته است، اما این پلتفرم امسال با امکانات و ظرفیت‌های به‌طور کامل منطبق بر استانداردهای برگزاری نمایشگاه به‌صورت آنلاین روزآمد شده و در اختیار غرفه‌داران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی دیگر از امتیازهای متفاوت این نمایشگاه آنلاین نسبت به نمایشگاه‌های مشابه مجازی، امکان برقراری تماس از طریق ارسال پیام، گفت‌وگوی صوتی و تصویری و همچنین امکان برقراری نشست‌های برخط (آنلاین) با حضور چند نفر است. برگزاری نشست‌ها و همایش‌های معرفی محصولات و خدمات و ارائه تازه‌ترین فناوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌ها به‌صورت آنلاین هم در این بستر مهیاست.

به گفته بنوی، نکته مهم دیگر درخصوص این نمایشگاه مجازی، امکان معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های حاضر و معرفی فرصت‌های شغلی است که می‌تواند برای بازدیدکنندگان جذابیت ویژه و جدیدی در فرآیند برگزاری نمایشگاه تلقی شود.

وی اظهار کرد: در این دوره با ۱۱ تشکل با ۸۰ هزار عضو در بخش صنایع پلیمری و پلاستیک مذاکرات و مکاتباتی برای بازدید از نمایشگاه آنلاین انجام شده است.

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

https://ipna.news/155349کپی شد!