بازدیدمدیرعامل سازمان از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

مدیرعامل سازمان در آبادان بر لزوم رفع مشکلات درمانی و تامین داروی موردنیاز بیماران سرطانی مراجعه کننده به بیمارستان های صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سید مهدی هاشمی مدیر عمل سازمان بهمراه بهرام دهقان عضو هیئت مدیره و سیده فاطمه اولیایی رییس روابط عمومی در سفر یکروزه به آبادان از کلیه واحدهای درمانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان در این دیدار ضمن تشکیل جلسه با مسئولین مرکز، با متخصصین سرگروه واحدهای درمانی و همچنین سرپرستاران بخش های بیمارستان نفت آبادان ملاقات کرد. در این جلسات کلیه مشکلات، نیازهای فنی، تجهیزاتی،تاسیساتی و نیروی انسانی بیان شد. وی در پاسخ گفت: استفاده از حضور پزشکان متخصص و متبحر در دستور کار است که کیفیت و اعتبار بیمارستان های صنعت نفت حفظ شود.

هاشمی در جلسه با سرپرستاران بیمارستان نفت آبادان پس از شنیدن دغدغه های آنان برای ارائه خدمات بهتر، بیشتر و حفظ شان و برند معتبر بیمارستان های تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که بیشتر آنها جایگاه تاریخی به قدمت تاریخ نفت در کشور دارند، گفت: مشکلات خدمات رسانی و تامین دارو به بیماران خاص از جمله بیماران سرطانی، با صدور مجوز های لازم برای تسهیل کار مرتفع می شود تا این بیماران برای درمان و دارو کمترین سختی را متحمل شوند.

مدیرعامل سازمان همچنین پس از استماع درخواست کارکنان قراردادی و پیمانکاری بیمارستان نفت آبادان برای استفاده از امکانات این بیمارستان افزود: با توجه به اجرایی شدن امکان استفاده از بیمه های تکمیلی برای شما، از این پس، کارکنان قراردادی وپیمانکاری صنعت نفت که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند محدودیت استفاده از مراکز درمانی نفت نخواهند داشت.

مدیر عامل سازمان در ادامه اظهار داشت: گرچه پس ازابتلای برخی ازهمکاران در زمان همه گیری بیماری کرونا، در بهداشت ودرمان صنعت نفت به کرونا ، تسهیلات ویژه برای درمان آنها در بیمارستان های نفت صورت گرفته است.

سید مهدی هاشمی در پاسخ به نبود دستگاه سی تی اسکن، سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال و برخی از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و …، گفت : اقدامات و هماهنگی های لازم برای تامین تجهیزات ضروری این بیمارستان انجام می شود وپروژه خریدتجهیزات مورد نیاز بیمارستان منوط به اتمام پروژه ساخت بیمارستان جدید نمی شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر کاهش کاغذ بازی اداری و مراحل جاری در خرید تجهیزات مصرفی واستقلال تصمیم گیری مراکز درمانی صنعت نفت از جمله بیمارستان نفت آبادان تاکیدکرد.

در ادامه این نشست ، با توجه به مشکلات عمده تاسیساتی بیمارستان فعلی نفت آبادان وامکانات ناکافی در بخش های درمانی و نبود آسانسور مناسب، کارکنان این بیمارستان ،خواستار تکمیل و اتمام پروژه بیمارستان جدید نفت آبادان شدند.

سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان با دریافت پیام نگرانی کارکنان پیمانکاری مرکز از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل گفت: در اجرای این طرح هر اقدامی که به نفع کارکنان باشد،انجام می شود.

در پایان مدیر عامل سازمان از بخش های درمانی بیمارستان نفت آبادان و همچنین پروژه بیمارستان جدید نفت آبادان بازدید کرد.

https://ipna.news/155187کپی شد!