اگر سهام شاروم دارید، بخوانید (۲۱دی)/ پایان افت قیمت سهام پتروشیمی ارومیه

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی ارومیه یک درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. شاروم پس از توقف یک ساعته به علت نوسان ۲۰درصدی قیمت، به صف خرید نشست و به روند نزولی خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت پتروشیمی ارومیه در آخرین معاملات خود، عدد ۲۷,۲۰۵ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با۲۷,۲۰۵ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شاروم» به ۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت پتروشیمی ارومیه را حقیقی‌ها و دو درصد دیگر را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۶میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد چهار میلیون سهم (۱۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شاروم در دقایق ابتدایی بازار به علت نوسان قیمت بیش از ۲۰درصد به مدت یک ساعت متوقف شد پس از آن معاملات خود را به صورت متعادل از سر گرفت و خبری از صف فروش هشت میلیونی روز گذشته نبود. در نیمه بازار نیز به صف خرید نشست. سوت پایان معاملات امید بخش امروز با صف خرید سه میلیونی این نماد همراه شد.

این نماد پس طی کردن روندی نزولی که از دو هفته گذشته آغاز کرده بود با اقبال خوبی از سوی معامله‌گر ها رو به رو شد و سهامداران را چشم انتظار آغاز روندی صعودی برای خود کرد. همچنین حجم معاملات سهام پتروشیمی ارومیه ۶برابر روز گذشته رقم خورد.

https://ipna.news/154888کپی شد!