تکمیل ۱۷۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: تکمیل و بهره برداری ۱۷۶ واحد مسکونی مددجویان با همکاری و مساعدت های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و تکمیل سیستم آب و فاضلاب ۱۷۶ واحد‌ مسکونی مددجویان با همکاری قرارگاه امام علی (ع) در بندر امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، نشست مشترکی با هدف بررسی آخرین وضعیت مسکن مددجویان کمیته امداد شهر بندرامام و آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر با حضور سمیه محیط، سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) و سردار اباذری فرمانده قرارگاه امام علی (ع) در این شهر برگزار شد.

در این نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در قالب مسئولیت های اجتماعی به ویژه در تخصیص اعتبار جهت تکمیل ۱۷۶ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، از فرماندهی قرارگاه امام علی (ع) به جهت مساعدت در تکمیل پروژه آب و فاضلاب ۱۷۶ واحدی تجلیل کرد.

جمال شبیه در این خصوص اظهار داشت: با همکاری قرارگاه امام علی(ع)، پیگیری احداث مسکن برای مددجویان این شهر با استفاده از ظرفیت‌های منطقه ای، صنایع پتروشیمی و منابع استانی و ملی و همچنین تامین لوازم ضروری زندگی برای خانوار‌های تحت پوشش آسیب دیده از آبگرفتگی‌های اخیر در دستورکار قرار گرفت.

لازم به ذکر است بارش شدید و بی سابقه باران در آذرماه امسال سبب آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و تحمیل خسارت زیادی به خانه‌ها به ویژه محل سکونت مددجویان کمیته امداد بندر امام شد و امدادرسانی به آسیب دیدگان به همت گروه‌های جهادی و مردمی، سازمان‌ها و شرکت‌ها صورت گرفت.

https://ipna.news/154817کپی شد!