بهداشت و درمان صنعت نفت پشتیبان عملیات نفت است

 برگزاری جلسات به‌منظور افزایش بهره‌وری و نیز استفاده از همفکری و خرد جمعی برای تبیین راهکار مناسب در حوزه‌های مختلف مدیریتی در جهت بررسی چالش ها و مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با سفر ۲ روزه به منطقه ویژه پارس جنوبی از بیمارستان توحید جم بازدید و جلسات مختلفی با روسای ستادی و مراکز درمانی ، نمایندگان پزشکان عمومی و متخصص ، مترون، سوروایزرها و مسئولین بخشهای بیمارستان توحید جم برگزار کرد که در حاشیه این بازدید دو بخش بستری ۲۳ تخته خواب ( پشتیبان کووید ۱۹ ) ، بخش داخلی – جراحی مردان ، سه دستگاه جدید آزمایشگاه ، یک دستگاه سونوگرافی جدید و ۲ دستگاه فتوتراپی نوزادان مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات در جهت ارائه خدمات با کیفیت و مناسب است افزود : برگزاری جلسات به‌منظور افزایش بهره‌وری و نیز استفاده از همفکری و خرد جمعی برای تبیین راهکار مناسب در حوزه‌های مختلف مدیریتی در جهت بررسی چالش ها و مشکلات است.

وی تصریح کرد : رسالت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمت رسانی به کارکنان شریف صنعت است و هدف اصلی ارتقا کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق عملیاتی و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت : کارکنان در خط مقدم بهداشت و درمان هستند و بررسی مشکلات و چالش ها می تواند در راستای رفع دغدغه های آنان موثر باشد.

هاشمی به برگزاری جلسات هفتگی با حضور مدیران و روسا ستادی و سه منطقه تهران ، اهواز و بوشهر اشاره کرد و گفت : روند پیگیری موضوعات مطرح شده در این جلسات به صورت جدی در حال پیگیری است و هدف ارتباط مستقیم ستاد با مناطق در جهت افزایش امنیت خاطر کارکنان و جمعیت زیر پوشش است .

وی با اشاره به سیاست های سازمان در خصوص ضرورت توجه به مدیریت هزینه‌ها گفت : تخصیص بودجه به مناطق، مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد است و هدف این طرح ارائه راهکارهای عملیاتی در مدیریت هزینه ها و ارتقاء سطح سلامت کارکنان می باشد.

مدیرعامل سازمان با تاکید بر شفاف‌سازی حوزه مالی افزود : اختصاص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد شامل تولید خدمت در حوزه های(سلامت و بهداشت ،درمان ، طب صنعتی و طب خانواده) می باشد و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات سازمان، از سیاست های اصلی بشمار میرود .

گفتنی است در جلسات برگزار شده ، موضوعات مختلفی از جمله اهمیت طب کار و طب خانواده، اعزام بیماران،جذب تخصص و فوق تخصص در رشته های پر اهمیت ، کمبود تجهیزات پزشکی ، مشکلات زیر ساخت ها و نرم افزار در منطقه،بازآرایی سمت ها ، قرارداد با بیمه تکمیلی برای کارکنان پیمانکاران و قراردادی ، اختصاص آمبولانس ،مسائل مربوط به امور ایثارگری ، تجهیزات واحد فیزیوتراپی، افزایش ضریب زایمان طبیعی ،حقوق پزشکان متخصص و دندانپزشکان ،موارد مربوط به پزشکی خانواده و اهمیت آموزش برای کارکنان و جمعیت زیر پوشش توسط روسای ستادی و مراکز درمانی ، نمایندگان پزشکان عمومی و متخصص ، مترون و پرستاران و کارکنان و … مطرح شد که مدیرعامل سازمان دستور ویژه برای پیگیری برخی از موضوعات توسط رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و مدیر منابع انسانی و مدیر مالی سازمان را داد.

گفتنی است هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و‌درمان صنعت نفت از بیمارستان توحید جم، مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان،درمانگاه خانواده پردیس ،مرکز سلامت کار ابن سینا پتروشیمی ،مرکز سلامت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ،آزمایشگاه ویروس شناسی و درمانگاه فاز یک پارس جنوبی بازدید کرد.

https://ipna.news/154810کپی شد!