اعلام آمادگی هلدینگ های بزرگ کشور برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام

ایلام استاندار ایلام جهت ایجاد سرمایه گذاری در استان و پیگیری  امور مربوط به طرح ها و پروژه های حوزه پتروشیمی با مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مهندس اشرف زاده مدیرعامل هلدینگ ایرانیان نشست مشترک برگزار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران(ایپنا)؛قاسم سلیمانی‌دشتکی در این نشست که “رستم زاد”  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار و “صفری” سرمایه گذار بخش خصوصی نیز حضور داشت، گزارشی از وضعیت استان در خصوص فرصت های سرمایه گذاری از جمله ظرفیت هایی نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع پائین دستی ارائه داد.

وی خواستار سرمایه گذاری شرکت ها و هلدینگ‌های بخش خصوصی در پارک پلی پروپیلن استان شد و گفت: امروز استان ایلام به عنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور بشمار می رود و در این زمینه ظرفیت های بسیار مهمی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع پائین دستی وجود دارد.

استاندار ایلام  با تاکید بر این که استان از سرمایه‌گذاری شرکت های بزرگ بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی حمایت می کند، اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ظرف چند سال گذشته اتفاقات بسیار مهم و مثبتی از جمله افتتاح فاز اول و دوم پتروشیمی ایلام، شروع بکار و آماده سازی مقدمات اجرای چند طرح پتروشیمی دیگر و … افتاده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در  این نشست مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از استاندار ایلام به عنوان یکی از موفق ترین دولتمردان در پیگیری امور حوزه انرژی نام برد و گفت: این همکاری و همراهی نقش برجسته ای در تشویق و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته است که خوشبختانه ما امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

در این نشست هلدینگ های خلیج فارس و ایرانیان برای سرمایه گذاری در راه اندازی پارک پلی پروپیلن با بخش خصوصی اعلام آمادگی کردند.

https://ipna.news/154743کپی شد!