افزایش ۲۱ درصدی سهم بانک تجارت در صنایع پتروشیمی

مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی سهم این بانک در صنایع پتروشیمی گفت: از پارسال تاکنون سهم بانک در پتروشیمی از ۳۸ درصد به ۵۹ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در حاشیه مراسمی که به مناسبت روز صنعت پتروشیمی با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی این بانک برگزار شده بود در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: بانک تجارت ، بانک صنعت پتروشیمی کشور است.
او ضمن تشریح استراتژی های بانک تجارت در خصوص همکاری با صنایع پتروشیمی افزود: ارتقای سهم این بانک در صنعت پتروشیمی، کمک به توسعه آن به عنوان یک صنعت استراتژیک برای کشور، تکمیل و توسعه سبد خدمات بانکی، ارائه خدمات بانکی به همه فعالان زنجیره تامین پتروشیمی از خوراک تا خریدار و ایجاد شعب جدید در شرکت ها و توسعه شعب موجود، عمده استراتژی های بانک تجارت در قبال صنایع پتروشیمی است.
دولت آبادی با بیان اینکه سهم بانک تجارت در صنایع پتروشیمی از پارسال تاکنون از ۳۸ درصد به ۵۹ درصد رسیده، اظهار کرد: به عبارتی دیگر شاهد افزایش ۲۱ درصدی در این زمینه هستیم و این نکته مسئولیت ما را در قبال این صنعت بیشتر کرده است، چراکه این بانک به عنوان یکی از بانک های عامل اصلی صنعت پتروشیمی نقش مهمی در تامین منابع مالی پروژه ها و طرح های این صنعت دارد.
صنعت پتروشیمی نیز به عنوان صنعتی ارزش آفرین، ضمن جبران بخش زیادی از کاهش صادرات نفتی و ارزآوری، همواره در بحران ها عاملی قدرتمند و روحیه بخش برای کشور بوده است.

https://ipna.news/154686کپی شد!