تقدیراز شجاعت و فداکاری کارکنان حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خطرپذیری و جانفشانی نیروهای حراست در جریان دستگیری سارق مسلح در‌ منطقه، نمی‌تواند تعبیر دیگری جز حمیت سازمانی و علاقمندی به حفاظت از سرمایه های کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان ضمن حضور در جمع رئیس و تنی چند از کارکنان حراست ارشد منطقه، سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را پاسداشت و گفت: امروز به جهت شجاعت و رشادتی که در خلال دستگیری سارق مسلح منطقه انجام داده اید در جمع شما عزیزان حاضر شده تا از تلاش های ازرشمند شما قدردانی کنم.

سیدامید شهیدی نیا، این اقدام را به جهت بازدارندگی از اقدامات مشابه بسیار موثر دانست و آن را نشان هوشیاری حراست ارشد منطقه در انجام وظایف خود عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در کنار ضرورت بازدارندگی و اقتدار نیروهای امنیتی منطقه، لازم است که احتیاط لازم در دستور کار قرار داشته باشد. شرایط خطیر پیش آمده که تنی چند از همکاران حراست، در مقابل سارقی مسلح قرار گرفته بودند که بی مهابا به سمت ایشان شلیک کرده بود، جای نگرانی داشت.

شهیدی نیا، تاکید کرد که این خطرپذیری نمی‌تواند تعبیر دیگری جز حمیت سازمانی و علاقمندی به حفاظت از سرمایه های کشور داشته باشد و این اقدام قطعا بازخورد مناسبی جهت انگیزه بخشی به سایر همکاران خواهد داشت.

وی گفت: خدا را شاکریم که در این درگیری کسی دچار آسیب جسامانی نشد و از اینکه همکارانی به این شجاعت و هوشیاری داریم؛ به شما افتخار می کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بر تقویت بیش از پیش حراست تاکید کرد.

در پایان این نشست صمیمانه، از تعدادی از کارکنان افتخار آمیز حراست ارشد منطقه در جریان این رویداد تقدیر و هدایایی اهداء شد.

https://ipna.news/154674کپی شد!