اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۳۰

امروز سهامداران شرکت های آلومراد، بهنوش ایران و ایران تایر در بورس و معامله گران شرکت های پتروشیمی زاگرس، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و پتروشیمی ارومیه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۵هزار و ۸۷۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۹هزار و ۵۴واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۹میلیارد و ۷۴۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱هزار و ۳۴۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۴۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت های آلومراد، بهنوش ایران و ایران تایر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های محورسازان ایران خودرو، سیمان تهران و سیمان صوفیان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۹۴میلیون ورقه به ارزش ۶هزار و ۱۵۴میلیارد تومان در ۷۴۱هزار نوبت، آیفکس ۲۵۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۶۸۸واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های پتروشیمی زاگرس، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و پتروشیمی ارومیه بیشترین رشد را داشتند و شرکت های سرمایه گذاری اعتلاء البرز، آتیه داده پرداز و نفت پاسارگاد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/154449کپی شد!