پتروشیمی بندرامام در آزمون استخدامی خود اولویت را به جوانان منطقه بدهد/بزرگترین مشکل شهرستان بندرماهشهر بیکاری جوانان است،مسئولان چاره اندیشی کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی بندر امام در آزمون استخدامی خود اولویت را به جوانان منطقه بدهند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: واقعه کربلا دو مرحله داشت، مرحله نخست پرچمدار خود حضرت سیدالشهدا (ع) است که آن حماسه بی‌نظیر را آفرید و در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: مرحله دوم، رساندن پیام این حماسه به جهانیان بود که پرچمدار آن حضرت زینب کبری (س) بود و این مرحله فوق‌العاده مهم بود و رسالتی را که این بانو انجام داد این پیام را داشت که، زن می‌تواند نقش مهمی در جامعه، با حفظ کرامت خود ایفاء کند.

خطیب نماز جمعه شهر چمران با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پرستاران مجاهد، عنوان کرد: تلاش های پرستاران در مبارزه با کرونا در تاریخ ماندگار خواهد شد.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام، متذکر شد: مطالبه جدی جوانان تحصیل کرده و خواسته ائمه جمعه شهرستان بندر ماهشهر از مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشمی بندر امام این است که در آزمون استخدامی اولویت را به جوانان منطقه بدهند.

وی تأکید کرد: در این راستا حمایت قاطع خود را از اقدامات نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی اعلام می‌داریم و این خواسته بحقی است که انشاءالله محقق خواهد شد. متأسفانه بزرگ‌ترین مشکل شهرستان بیکاری جوانان و بی‌کاری ام‌المفاسد است. مسئولان باید در این رابطه چاره‌اندیشی اساسی کنند.

https://ipna.news/154414کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باز هم میخوان بومی بگیرن. بابا ای ایهاالناس ما هم ایرانی هستیم و منطقمون کار نداره. باید به اسرائیل و آمریکا پناهنده بشیم از دست مسئولین. نمیگیم بومیها سهمیه نداشته باشند داشته باشن ولی نه صددرصد. ما هم توی همین آب و خاک بزرگ شدیم و درس خوندیم چرا کاری میکنید از ایرانی بودم خودمون پشیمون بشیم. الان دو ساله منتظر استخدامی شرکت کنم هستم ولی اونهایی که در استان خودم است به رشته ام نمیخوره اونهایی هم که میخوره در سایر استانها است که اکثر بومی میخوان.
  • ناشناس خیلی مسخره اس، خیلی به فکر جوانان ماهشهر هستین شرط معدل رو پایین تر بذارین که تعداد بیشتری بتونن شرکت کنن سهمیه به چه درد میخوره