پویش اهدای خون کارمندان پتروشیمی آریاساسول

پویش اهدا خون کارمندان پتروشیمی آریاساسول با همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر صبح امروز سه شنبه ۲۵ آذر در این پتروشیمی برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری ایپنا، امیرحسین بحرینی مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول در خصوص فعالیت امروز پویش اهدا خون گفت بانک خون کشور به صورت منفی و ذخایر خون کشور رو به کاهش است به نظرمان رسید که ما هم در اهدا خون شرکت کنیم چون شرکت پتروشیمی پلیمر آریاساسول در خط مقدم جنگ اقتصادی است و همکار ما تلاش می‌کنند وظایف خود به نحو احسن در این کشور انجام دهند.

مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول افزود: این پویش با همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر و با مشارکت کارمندان این شرکت در حد قابل توجه با رعایت سخت پروتکل های بهداشتی انجام شد و امیدواریم این روند در سایر شرکتهای آغاز و ادامه پیدا کند تا بیماران ما در بیمارستان‌ها منتظر و نگران خون نباشند.

سیدجلال سیدمردانی مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان در این پویش گفت: از برنامه های مدوّن انتقال خون جلب هرچه بیش مشارکت عمومی در تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی سراسر استان است و این همکاری را به اعزام تیم های سیار خونگیری به شهرها و روستاهایی که بتوانند شرایط و امکانات مورد نیاز بر طبق پروتکل های ستاد مقابله کرونا و سازمان انتقال خون را فراهم کنند خواهیم داشت.

در این پویش در مجموع ۲۰۰ نفر از مدیران و کارکنان این پتروشیمی ثبت نام کردند که ۱۲۰ نفر خون خود در این پویش اهدا کردند.

عکاس: حسن انصاریان

https://ipna.news/154347کپی شد!