پتروشیمی کارون از ۲ محصول جدید «پلی‌اورتان» رونمایی می‌کند

شرکت پتروشیمی کارون هم‌زمان با هفته پژوهش، از دو محصول جدید زنجیره ایزوسیانات (پلی‌اورتان) به‌طور رسمی رونمایی می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛پس از تولید و عرضه تجاری سه محصول کمیاب و پرطرفدار زنجیره ایزوسیانات ازسوی شرکت پتروشیمی کارون با هدف بی‌نیازی صنعت پتروشیمی از واردات محصولات خارجی، هم‌زمان با هفته پژوهش در مراسمی به‌طور رسمی عرضه دو محصول جدید آغاز می‌شود.

بر این اساس، با هدف اجرای سیاست‌های کلان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مبنی بر تکمیل زنجیره‌های ارزش و متنوع‌ کردن سبد تولید پتروشیمی‌ها، برای نخستین بار محصول KHR-45 به‌منظور تأمین نیاز تولیدکنندگان میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت پلی‌اورتان کشور تولید و عرضه می‌شود.

افزون بر این، محصول MDA هم در ادامه تکمیل زنجیره ارزش محصولات MDI با هدف تشویق سرمایه‌گذاری و تأمین نیاز صنایع تکمیلی داخلی برای نخستین بار عرضه می‌شود.

شرکت پتروشیمی کارون پیش‌تر سه محصول کمیاب زنجیره ایزوسانات‌ها را شامل دو گرید جدید MTDI و ۱۰ KMT و KHM100B را به ترتیب با هدف تأمین نیاز صنایع خودروسازی، مبلمان اداری، خانگی و صنایع کفش، انواع چسب صنعتی و لَمینِت، درزگیر و آب‌بند  (سیلانت‌ها)، ضربه‌گیرها، باندهای ارتوپدی و کفپوش‌های اداری و صنعتی و … تولید و عرضه کرده بود.

پتروشیمی کارون نخستین تولیدکننده ایزوسیانات‌ها، مشتمل بر TDI و MDI و تکمیل‌کننده زنجیره ارزش پُلی‌یورتان‌ها در منطقه خاورمیانه و غرب آسیاست. این شرکت پتروشیمی با استفاده از خوراک کلر، مونوکسیدکربن و هیدروژن، خوراک تولوئن، بنزن، فُرمالین، آمونیاک، اسیدنیتریک و اسید سولفوریک انواع محصولات پایه‌ای و اصلی پتروشیمی، با ارزش افزوده بالا و برخوردار از کیفیت ممتاز جهانی را تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌کند.

https://ipna.news/154317کپی شد!