صدور دستور اولیه ایجاد مجتمع پتروشیمی در ورامین

تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: دستور اولیه‌ وزیر نفت برای احداث مجتمع پتروشیمی در شهرستان ورامین صادر شد.

 

به گزارش خبرگرازی پتروشیمی ایران(آیپنا)؛حسین نوش آبادی در خصوص ایجاد و احداث مجتمع پتروشیمی در شهرستان ورامین  تصریح کرد: در دومین جلسه پیگیری احداث مجتمع پتروشیمی در شهرستان ورامین که روز گذشته (۱۸ آذرماه) در دفتر وزیر نفت با بنده برگزار شد، با توجه به آمادگی بخش خصوصی برای اجرای طرح تولید محصولات پتروشیمی در شهرستان ورامین، دستور اولیه‌ توسط زنگنه وزیر نفت صادر شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: با توجه به مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌ گذاری در ساخت این پروژه مهم، محصولات تولیدی این پروژه نیاز اساسی صنعت کشور است و بازار مصرف لازم را دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی این پروژه نیاز اساسی صنعت و بازار مصرف است، به گونه ای که در سال ۱۴۰۴ به ۹۰۰ هزار تن کمبود این مواد در کشور برخواهیم خورد، به همین دلیل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با احداث واحدهای جدید پتروشیمی به دنبال تأمین نیاز کشور در سال‌های پیش‌رو است.

https://ipna.news/154230کپی شد!
منبع